پروژه لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی بلوار خرمشهر در حال اجرا است

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین گفت: از اجرای پروژه لوله‌گذاری دفع و هدایت آب‌های سطحی و فصلی بلوار خرمشهر به کانال اصلی خبر داد.

به گزارش ایمنا، اصغر بهنام‌زاده اظهار کرد: این پروژه به منظور بهسازی معابر و رفع مشکل آب گرفتگی‌های این مسیر، در مرحله اجرا است که با اجرای این عملیات، مشکل هدایت آب‌های معابر فرعی ضلع شرقی بلوار خرمشهر برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: شبکه دفع آب‌های سطحی از بلوار خرمشهر آغاز و پس از طی مسیر به کانال اصلی منتهی خواهد شد که با اجرای این پروژه بخشی از مشکل آب‌های سطحی در این مسیر مرتفع می‌شود.

بهنام‌زاده با بیان اینکه این پروژه با اعتبار یک میلیارد ریال اجرا می‌شود، افزود: این پروژه به طول ۱۰۰ متر است و در آن از لوله ۴۰۰ میلی‌متری استفاده شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای لوله‌گذاری جهت دفع آب‌های سطحی در مسیرهایی که نیاز باشد، انجام خواهد شد.

وی در خصوص مشخصات پروژه گفت: لوله‌گذاری دفع آب‌های سطحی شامل طرح پی‌کنی، کانال‌کشی و لوله‌گذاری است.

بهنام‌زاده تصریح کرد: هدف از انجام پروژه‌های عملیاتی دفع و هدایت آب‌های سطحی در زمان بارندگی، کنترل سیلاب و ارتقاء سطح کیفی و ایمنی معابر این محدوده می‌باشد. این پروژه توسط ناحیه امامزاده علی (ع) در حال اجرا است.

کد خبر 397803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.