عدالت در بکارگیری نیروهای شهرداری رعایت می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: کارگروهی در شورای شهر با نگاه کارشناسی شکل گرفته تا شیوه‌نامه جذب و بکارگیری نیروها تهیه و تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا پوستی در هشتادوچهارمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل اظهار کرد: با توجه به مراجعه مکرر نیروهای کارگری شهرداری، اعضای شورای شهر طرحی را پیشنهاد کردند تا تعیین تکلیف نیروهای حجمی و قراردادی شهرداری اردبیل انجام شده و از بکارگیری نیروها به صورت سلیقه‌ای و یا سفارشی جلوگیری شود.

وی افزود: با اصلاح ساختار نیروهای انسانی در شهرداری اردبیل و بهره‌گیری بهینه از نیروی انسانی قرار شد کارگروهی در شورای شهر با نگاه کارشناسی شکل گرفته و شیوه‌نامه جذب و بکارگیری نیروها تهیه و تدوین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در فصول مختلف سال با اعتراض نیروهای فصلی و قراردادی مواجه هستیم که در کنار آن جذب نیروهای جدید نیز با اعتراض‌هایی روبرو می‌شود، تصریح کرد: با توجه به اینکه وظیفه ذاتی شورا نظارت بر اقدامات و فعالیت‌های شهرداری است براساس شیوه نامه تهیه شده سعی خواهیم کرد تا نارضایتی‌ها را در این زمینه کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: با سامان یافتن نیروها و بکارگیری و جذب قانونی آنان در مجموعه شهرداری اعتراض‌ها به حداقل رسیده و عدالت واقعی در بکارگیری نیروهای مجموعه شهرداری و توزیع خدماتی که ارائه می‌شود، به درستی به انجام می‌رسد.

کد خبر 397801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.