ارائه گزارش حذف نام شهدا از تابلوهای شهری پس از وصل اینترنت

رئیس کمیته ویژه بررسی موضوع تابلوهای شهدا گفت: بعد از اتصال سراسری اینترنت گزارش کمیته ویژه درباره پرونده حذف کلمه شهید از تابلوهای شهری به صورت مفصل در صحن شورای شهر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا درباره پرونده حذف کلمه شهید از تابلوی برخی معابر و خیابان‌های پایتخت و اقدامات کمیته ویژه شورای شهر در این زمینه اظهار کرد: بررسی‌های کمیته ویژه به اتمام رسیده و نتایج مشخص شده است. پیش از این اعلام کرده بودیم که اگر هیات رئیسه شورای شهر به ما وقت و فرصت دهد گزارش کمیته را در صحن شورای شهر قرائت می‌کنیم.

وی افزود: قرار بود که فردا یکشنبه ۳ آذر گزارش کمیته ویژه در صحن قرائت شود ولی به دلیل قطعی اینترنت درخواست کردیم این موضوع به تعویق بیفتند.

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بعد از اتصال سراسری اینترنت گزارش کمیته ویژه به صورت مفصل در صحن شورای شهر اعلام خواهد شد و اطلاع‌رسانی کامل در این زمینه صورت می‌گیرد.

وی در گفت‌وگو با فارس خاطرنشان کرد: دلایل حذف نام شهید از تابلوی برخی معابر مشخص شده و آسیب شناسی نیز صورت گرفته است که همه این موضوعات در گزارشی که قرار است قرائت شود ارائه خواهد شد.

کد خبر 397797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.