رایگان شدن عوارض هتل‌ها باعث رونق گردشگری شد

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: رایگان شدن عوارض هتل‌ها منتج به ساخته شدن هتل‌های زیادی در شهر شد و زیباسازی شهر که با هدف اقامت بیش از یک شب توریست بود، محقق شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کامران گردان در همایش نقش رویدادهای بین‌المللی در توسعه گردشگری همدان اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر متولیان اصلی گردشگری نیستند اما در سال ۹۷ در دو رویداد جهانی و سال ۹۸ در همایش بین‌المللی راه ابریشم مشارکت داشتند که موفقیت‌های خوبی نیز از آنها حاصل شد و می توان اذعان کرد در زمان برگزاری این رویدادهای جهانی، همدان بر روی آنتن‌های خبری بوده و تبلیغات لازم برای گردشگری استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری همدان در سال‌های پیش با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای گردشگری، کارهای مفیدی انجام داده‌اند افزود: از جمله این اقدامات رایگان شدن عوارض هتل‌ها بود که منتج به ساخته شدن هتل‌های زیادی در شهر شد و زیباسازی شهر که با هدف اقامت بیش از یک شب توریست بود، محقق شد.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر لزوم ورود حامیان مالی به عرصه گردشگری، تصریح کرد: جامعه هتلداران، مجموعه توریستی علیصدر و مجموعه گردشگری گنجنامه با حضور حامیان مالی رونق ویژه‌ای یافتند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مشخص شود رویدادهای جهانی چه تأثیری در گردشگری همدان داشته است.

کد خبر 397793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.