جزایری: شدیدترین مجازات برای عوامل حوادث اخیر در نظر گرفته‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری از قوه قضاییه خواست برای مجرمان حوادث اخیر شدیدترین مجازات در نظر گرفته‌شود و در این زمینه هیچ کوتاهی صورت نگیرد.

به گزارش ایمنا، آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری جمعه شب در حاشیه عیادت از یکی از پاسداران جانباز حافظ امنیت در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حوادث اخیر برخی از فرصت طلبان و سودجویان با تخریب اموال عمومی و آسیب رساندن به شهروندان و مجروح کردن جمعی از پاسداران و نیروهای امنیتی قصد برهم زدن آرامش و امنیت استان را داشتند که مقامات قضایی باید شدیدترین مجازات را برای این افراد در نظر بگیرند.

وی افزود: جاسوسی و خدمت به آمریکا و اسرائیل جرم واضح این افراد در حوادث اخیر است و خرسندیم که با تلاش نیروهای امنیتی و هوشیاری مردم ولایتمدار کشور بار دیگر این توطئه دشمن خنثی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: گرانی بنزین امر طبیعی است چرا که در کشورهای مختلف نیز نرخ بنزین سال به سال افزایش پیدا می کند و قیمت آن نسبت به ایران بالاتر است و این که عده ای به این بهانه آشوبگری کنند ،قابل قبول نست.

جزایری تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل افزایش نرخ بنزین احتمال آن می رود که برخی قیمت اجناس را بی رویه افزایش دهند که باید با تشدید کنترل بازار و همچنین افزایش تعداد کمی و کیفی بازرسان از سوء استفاده برخی افراد از شرایط موجود جلوگیری و با متخلفان برخورد شود. تاکنون مجازات ها برای کنترل بازار بازدارنده نبوده و باید در این زمینه نیز اقدامات جدی تری از سوی مسئولان مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان در این زمینه دستورات موثری را به فرمانداران ابلاغ کرده که جای قدردانی دارد و امید است در روزهای آینده شاید برقراری آرامش در بازار باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان جمعه شب به عیادت مجروحان حادثه دیده در آشوب های اخیر در بیمارستان رازی اهواز و منزل یکی از جانبازان رفتند و در مراسم پاسدار شهید اکبر مرادی که ساعاتی پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد حضور یافتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 397773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.