جدال مرگ و زندگی پپ با لمپارد/ تقابل تماشایی بحران زده‌ها در ایتالیا

پس از تعطیلی دوهفته ای لیگ های معتبر اروپایی به دلیل بازی های ملی، فوتبال رده‌ی باشگاهی در لیگ های مختلف با بازی های مهمی استارت می خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا مهم ترین بازی های این هفته فوتبال اروپا به شرح زیر است:

* در لیگ برتر انگلیس و از هفته سیزدهم، شنبه شب _ ۲ آذرماه_  از ساعت ۲۱ حساس ترین بازی بین تیم های سوم و چهارم یعنی چلسی و منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد منچستر برگزار می شود. منچستری‌ها امسال در لیگ روند خوبی نداشته اند و بعد از باخت هفته قبل به لیورپول، با کسب ۲۵ امتیاز، پایین تر از لیورپول ۳۴ امتیازی و لستر و چلسی ۲۶ امتیازی قرار دارند.

* در لیگ سری‌آ ایتالیا، مهم ترین بازی را امشب _ شنبه دو آذرماه _ و از ساعت ۲۰:۳۰ دو تیم میلان و ناپولی از هفته سیزدهم انجام می دهند. هر دو تیم شرایط بحرانی را پشت سر می‌گذارند، در اردوگاه ناپلی ها بازیکنان و کادرفنی با رئیس این باشگاه مشکل دارند و با به دست آوردن ۱۹ امتیاز در جایگاه هفتم ایستاده اند. در آن سمت هم میلانی ها با مربی جدید خود هنوز سر و سامان نگرفته اند و با اندوختن ۱۳ امتیاز، چهاردهم جدول هستند.

* در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا، مهم ترین دیدار را رئال مادرید و سوسیه‌داد امشب و از ساعت ۲۳:۳۰ در برنابئو انجام می دهند. مادریدی ها از ۱۲ بازی قبلی خود ۲۵ امتیاز کسب کرده اند و بخاطر تفاضل کمتر پشت سر بارسلونا در رده دوم قرار گرفته اند. سوسیه‌داد هم تا این لحظه نتایج جالبی کسب کرده و با گرفتن ۲۳ امتیاز پنجم جدول است.

* مهم ترین دیدار از هفته دوازدهم بوندس لیگای آلمان بین تیم های فرانکفورت و وولفسبورگ انجام می شود، این بازی شنبه شب و ساعت ۱۸ در استادیوم خانگی فرانکفورتی ها برگزار می شود. هر دو تیم در جدول رده بندی با ۱۷ امتیاز دارند.

* در فوتبال لوشامپیونا فرانسه و از هفته چهاردهم، تیم پاریسن‌ژرمن شنبه دو آذرماه از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه در ورزشگاه پارک دو پرنس میزبان لیل است. پاریسی ها با کسب ۳۳ امتیاز با اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به مارسی در صدر جدول قرار دارند و لیل هم با ۱۹ امتیاز هفتم است.

کد خبر 397763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.