جمع‌آوری روزانه ۵۰۰ تن زباله در ارومیه

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه بهداشت شهروندی در سطح شهر از وظایف اصلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است، گفت: پاکسازی و تنظیف معابر شهری در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه حال آن‌ها مهمترین هدف سازمان است.

به گزارش ایمنا، احد یوسفی با اشاره به اینکه شهر ارومیه به عنوان تمیزترین کلانشهر ایران لقب گرفته است، اظهار کرد: ارتقاء سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه شهروندان، کاهش آلاینده‌های محیط زیست و ایجاد نمای زیبای شهر از وظایف اصلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است.

یوسفی با اشاره به افزایش سه دستگاه خودروی مکانیکی به ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه اضافه شد.افزود: در این راستا پاکسازی مواد زائد جامد شهری، نخاله‌های ساختمانی رها شده، رفت و روب، لجن‌کشی از کانال‌ها و آبروها، امحاء آگهی‌ها و پوسترهای تبلیغاتی، نصب و نظافت سطل‌های زباله و لایروبی جوی‌ها و کانال‌ها جزو موارد اصلی در پاکسازی شهری است.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه با بیان اینکه در شهر ارومیه روزانه ۵۰۰ تن زباله جمع‌آوری و ۸۸۰ پاکبان در نواحی شش‌گانه در حال فعالیت هستند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بهداشت شهروندی در سطح شهر از وظایف اصلی سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه است، لذا پاکسازی و تنظیف معابر شهری در راستای ایجاد سلامت شهروندان و آسایش و رفاه حال آن‌ها مهمترین هدف سازمان است.

وی گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه در تلاش است جاروهای مکانیکی را راه‌اندازی کند تا نیاز به نیروی انسانی جهت پاکسازی شهر در مراکز پرخطر کاهش یابد و هیچ‌گونه خسارت جانی به هیچ یک از پرسنل سازمان وارد نشود.

یوسفی خاطرنشان کرد: بنا به دستور شهردار ارومیه نسبت به استفاده از جاروهای مکانیکی در جهت مکانیزه کردن رفت و روب شهری در ارومیه سه عدد خودروی مکانیکی جدید به ناوگان سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه افزوده شده و هم‌اکنون تعداد خودروهای مکانیکی سازمان به هشت عدد رسیده است.

کد خبر 397761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.