رفع نابرابری فضای شهری رویکرد شهرداری است

شهردار اصفهان گفت: شورای شهر و شهرداری اصفهان رفع نابرابری فضای شهری و احترام به حقوق شهروندان را رویکرد خود در پروژه‌های عمرانی در دو سال گذشته قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز-شنبه دوم آذرماه ۹۸- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با تبریک فرارسیدن آذرماه به عنوان ماه تولد اسطوره شهر اصفهان و اول آذر روز نکوداشت اصفهان اظهار کرد: اگر امروز بزرگترین پروژه‌های شهر را در مناطق کمتر برخوردار در حال ساخت و تکمیل شاهد هستید به این دلیل است که توسعه این مناطق در دستور کار و مورد توجه قرار گرفته است و شهرداری اصفهان تمام ظرفیت ها را در خدمت شهروندان قرار داده است.

وی تأکید کرد: برای خدمت رسانی بیشتر به مردم، توزیع عادلانه امکانات در همه شهر برقرار شده است.

شهردار اصفهان اظهار کرد: در این برهه زمانی باید همه مانند گذشتگان در کنار یکدیگر در خدمت خلاقیت و نوآوری باشیم و به شکوه و جلال این شهر بیافزاییم و خدمت رسانی به شهروندان این شهر را هر روز بهتر از روز قبل ارتقاء بخشیم.

وی با تأکید بر پاسداری از دارایی‌های شهر گفت: اصفهان به تمام شهروندان تعلق دارد و با تمام گونه‌های متفاوت قومیتی این شهر متعلق به کسانی است که در آن زندگی می کنند بنابراین همه باید از آن به خوبی پاسداری کنیم.

نوروزی ادامه داد: شورای شهر و شهرداری اصفهان رفع نابرابری فضای شهری و احترام به حقوق همه شهروندان را رویکرد خود در پروژه‌های عمرانی در دو سال گذشته قرار داده است تا خدمت رسانی بیشتر به مردم صورت گیرد و توزیع عادلانه امکانات در همه نقاط شهر وجود داشته باشد.

وی اظهار کرد: باوجود آسیب‌های زیادی که در روزهای گذشته به شهر وارد شد، خوشبختانه با تلاش بی‌وقفه کارکنان شهرداری، اکنون خدمت رسانی خوبی به شهروندان در حال انجام است.

شهردار اصفهان گفت: متأسفانه در جریان ناآرامی‌های روزهای گذشته تعدادی از اتوبوس‌های شهر که متعلق به شهروندان بوده، آسیب دیده و تعدادی نیز سوخت، اما تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا سرویس دهی به مردم دچار خلل نشود و اتوبوس‌های خسارت دیده با بازسازی و آماده شدن به چرخه ناوگان بازگردد.

وی با اشاره به فعالیت مترو گفت: چند ایستگاه مترو به دلیل آسیب‌های وارد شده به آن در خدمت رسانی به شهروندان با مشکل مواجه شد که بلافاصله پس از آشوب‌ها فعالیت خود را از میدان امام حسین (ع) تا صفه آغاز کرد و اکنون نیز از صفه تا ایستگاه کاوه فعال است.

نوروزی خاطرنشان کرد: ایستگاه‌های آسیب دیده خط یک مترو با سرعت در حال مرمت است و حتی روز گذشته باوجود تعطیلی روز جمعه تلاش‌ها برای تسریع در بازگشت تمام ایستگاه‌ها به چرخه خدمت رسانی ادامه داشت که امیدواریم به زودی کل مسیر خط یک با رفع خسارت‌های وارده و خرابی‌ها در خدمت شهروندان قرار گیرد.

وی افزود: در اولین فرصت از طریق تلویزیون درباره اتفاقات اخیر و خساراتی که به شهر وارد شد با مردم سخن خواهیم گفت.

شهردار اصفهان با اشاره به دیدار مردمی با اهالی منطقه یک گفت: هفته گذشته قرار بود دیدار با اهالی منطقه یک داشته باشیم که به دلیل حوادث پیش آمده به روز یکشنبه سوم آذرماه موکول شد و به همراه معاونان و مدیران مربوطه در خدمت اهالی این منطقه خواهیم بود.

کد خبر 397758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.