۵۰۰ واحد صنفی به شهرک صنایع کارگاهی کاشان منتقل می‌شود

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان‌ از آمادگی ۵۰۰ واحد جدید از مشاغل مزاحم این شهر برای استقرار در شهرک صنایع کارگاهی خبر داد و افزود: تمامی امکانات و تسهیلات لازم پس از معرفی از صنف مربوطه در اختیار صاحبان این مشاغل قرار می‌گیرد.

علی‌اصغر شقایقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کاشان با بیان اینکه شهرداری نهادی با  کارکردهای خدماتی  مختلفی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، عمرانی و فضای سبز است، اظهار کرد: وجود میدان میوه وتره بار یکی از الزامات توسعه شهری محسوب می‌شود که می‌تواند زمینه توسعه و ارتقای کیفیت فعالیت‌های دامپروری و کشاورزی را فراهم کند.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان‌ با بیان اینکه روزانه به یکصد غرفه و هفت هزار نفر از متصدیان واحدهای عرضه میوه، محصولات کشاورزی و شهروندان در میدان تره‌بار شهرداری این شهر خدمات مختلفی ارایه می‌شود، خاطرنشان کرد: واردات انواع میوه از سراسر کشور زمینه اشتغال افراد زیادی را در این میدان فراهم کرده است. 

شقایقی با اشاره به شناسایی و انتقال مشاغل مزاحم این شهر به صنایع کارگاهی کاشان، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ واحد صنفی به این شهرک منتقل شده است.

وی از آمادگی ۵۰۰ واحد جدید از مشاغل مزاحم این شهر برای استقرار در شهرک صنایع کارگاهی خبر داد و افزود: تمامی امکانات و تسهیلات لازم پس از معرفی از صنف مربوطه در اختیار صاحبان این مشاغل قرار می‌گیرد.

مدیر حوزه ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کاشان‌ با بیان اینکه در حال حاضر ۶۲ بلوک، ۶۷۰ قطعه زمین دارای مالک و یک‌هزار و ۸۸ قطعه زمین متعلق به شهرداری در این شهرک وجود دارد، خاطرنشان کرد: ۷۳۴ قطعه طبق فرایند قانونی واگذار شده است و ۳۵۴ قطعه نیز پس از تشخیص کمیسیون مربوطه قابل واگذاری است.

شقایقی با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی کاشان یکی از بهترین و به‌روزترین کشتارگاه‌های منطقه است، تصریح کرد: در حال حاضر لاشه گوسفندان از عصر روز قبل تا صبح روز بعد در سردخانه کشتارگاه نگهداری می‌شود.

وی پایین آمدن قدرت خرید مردم و واردات گوشت‌های بسته‌بندی گرم و منجمد به این شهرستان را عامل کاهش ذبح گوسفند در این کشتارگاه برشمرد و افزود: تعداد گوسفند ذبح شده در این کشتارگاه از ۷۰۰ به ۳۰۰ راس در روز کاهش یافته است.

کد خبر 397753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.