اجرای طرح ساماندهی دفع آب‌های سطحی در سمنان

معاون خدمات شهری شهردار سمنان گفت: طرح جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری سمنان در حال تدوین است که با اجرای این طرح گام‌های اساسی برای رفع مشکلات زیرساختی مرکز استان برداشته می‌شود.

به گزارش ایمنا، جواد نجاریانی اظهار کرد: در دهه‌های گذشته با توسعه و ایجاد شهرک‌های مسکونی، طرح ساماندهی آب‌های سطحی به صورت نقطه‌ای در مرکز استان اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرا نشدن طرح‌های کلان در ساماندهی آب‌های سطحی، بعد از بارش شدید باران شاهد آبگرفتگی معابر در برخی از نقاط شهر سمنان هستیم.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان ادامه داد: همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای ایجاد سیل‌بند در مناطق بالادست سمنان ضروری است و با مساعدت فرمانداری برای ساماندهی آب‌های سطحی اقدام‌هایی در دست بررسی است.

نجاریانی اضافه کرد: طرح جمع‌آوری و ساماندهی آب‌های سطحی با همکاری معاونت عمرانی شهرداری سمنان در حال تدوین است که با اجرای این طرح گام‌های اساسی برای رفع مشکلات زیرساختی مرکز استان برداشته می‌شود.

وی تصریح کرد: ساخت پل در اطراف منطقه "حسن‌آباد" سمنان با همکاری فرمانداری و اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری برای ساماندهی آب‌های سطحی در دست پیگیری است.

معاون خدمات شهری شهردار سمنان گفت: در کنار توجه به مسایل عمرانی، رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه و آبادانی و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان در دست پیگیری است و در سال جاری ۳۱ میلیارد ریال برای ساماندهی آب سطحی از سوی شهرداری سمنان اعتبار مصوب شده است.

کد خبر 397742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.