در ناآرامی‌های اخیر آستارا گزارشی از آتش‌سوزی دریافت نشد

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا گفت: ۱۸ نفر آتش‌نشان این سازمان در سه شیفت کاری آماده خدمات‌رسانی به شهروندان هستند.

ایرج خلیلی رشید در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از مهم‌ترین سازمان‌های تحت نظارت مدیریت شهری است که نقش مهمی در ستاد مدیریت بحران و حفظ جان و مال شهروندان در حوادث مختلف دارد.

وی ادامه داد: نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهر مرزی آستارا با استفاده از همه امکانات موجود آماده مقابله با انواع حریق و حوادث با منشآ طبیعی و انسانی هستند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا تاکید کرد: حمایت از شهرداری‌ها برای تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی و تامین نیروی مناسب، ارتباط مستقیم با افزایش ایمنی شهروندان در محل‌های کار و سکونت دارد.

خلیلی‌ رشید تصریح کرد: ۱۸ نیروی آتش‌نشان این سازمان در دو پُست پنج نفره و یک پُست شش نفره، آماده حضور در عملیات‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: امکانات خودرویی این سازمان شامل سه کامیون، دو خودروی نیمه‌سنگین و یک تانکر آبرسانی ۱۰ تنی است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آستارا خاطرنشان کرد: در ناآرامی‌های اخیر هیچ گزارشی مبنی بر آتش‌سوزی ناشی از خرابکاری و آسیب به اماکن عمومی شهر دریافت نشد.

کد خبر 397740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.