جلوه "پاییز هزار رنگ" در گرگان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان هدف از برپایی جشنواره پاییز هزار رنگ را معرفی بیشتر جاذبه‌ها و ظرفیت‌های شهر برای گردشگران اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا حمیدرضا آقاملایی درحاشیه مراسم آغاز به کار جشنواره دو روزه پاییز هزار رنگ گرگان درباره هدف برپایی این جشنواره اظهار کرد: گرگان برای رسیدن به جایگاه واقعی خود به خصوص در زمینه جذب گردشگر، به فعالیت های متعدد مبتنی بر معرفی جاذبه ها و ظرفیت‌های شهر احتیاج ویژه دارد که اجرای جشنواره پاییز هرار رنگ گامی در راستای رسیدن به این هدف است.

وی با بیان اینکه علیرغم کاستی های موجود، اقدامات مطلوبی در حوزه گردشگری گرگان صورت گرفته، افزود: استفاده از جاذبه‌های گردشگری گرگان باید با توجه به دو اصل عدم آسیب به طبیعت و بهره‌مندی اقتصادی جوامع محلی انجام شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم با برگزاری این جشنواره تصویر شهر گرگان را نزد گردشگران داخلی و بین المللی و علاقه مندان به سرمایه گذاری بهبود بخشیم.

گفتنی است جشنواره دو روزه پاییز هزار رنگ گرگان تا امروز (شنبه) در مجموعه پارک جنگلی الگندره گرگان برپا بوده و شامل برنامه‌هایی همچون مسابقات عکس و فیلم کوتاه، دوچرخه‌سواری و رالی خانوادگی، تور گرگان گردی و تور بافت قدیم شهر، بازی‌های بومی و محلی و ورزش باستانی، جشنواره رب کندوس(ازگیل وحشی) و جشنواره غذا می‌شود.

کد خبر 397737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.