یک آزادی علیه رکورد شکست ناپذیری تارتار

دو تیم پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان بعد از اخبار ضد و نقیض فراوان بالاخره روز جمعه – ۱آذر- از ساعت ۱۶:۱۵ در استادیوم آزادی رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در حالی که سازمان لیگ چهار شنبه ۲۹ آذر ماه اعلام کرد که به دلیل عدم امکان خرید بلیت اینترنتی باتوجه به مشکلات بستر اینترنت این مسابقه لغو شده است، اما چند ساعت بعد با نظر شورای تامین استان تهران تصمیم بر این شد تا دیدار روز جمعه این دو تیم برگزار و تنها ساعت برگزاری این مسابقه به ۱۶:۱۵ تغییر نماید.

سرخپوشان که ناکامی‌ها ابتدای فصل را با چند دیدار اخیر تا حد زیادی جبران کرده‌اند به دنبال کسب هر سه امتیاز جدال خانگی خود هستند تا بتوانند بیش از پیش راه رسیدن را به صدر را برای خود هموار سازند.  پرسپولیسی‌ها که همواره از برگزاری مسابقات خانگی‌شان در روزهای غیر تعطیل را داشته‌اند فرصت این را خواهند داشت تا باحمایت حداکثری هوادارن‌ از سد نفت مسجد سلیمان بگذرند.

شاگردان تارتار که تاکنون هیچ شکستی را در لیگ نوردهم تجربه نکرده‌اند، برای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری خود که مختص آن‌ها و سپاهان اصفهان است در تهران به میدان می‌روند. اگر نفتی‌ها در این مسابقه به پیروزی برسند می‌توانند از رقبای هم استانی پیشی بگیرند و در جایگاه چهارم جدول جاخوش کنند.

تارتار در مصاحبه‌ای سال گذشته اعلام کرده‌بود دوست دارد پرسپولیس قهرمان شود و باتوجه به تقدیم شش امتیاز توسط پارس جنوبی جم با هدایت وی در فصل گذشته به پرسپولیسی‌ها، شایعاتی به تارتار وارد شده‌ بود، او می‌تواند با نتیجه‌گیری در آزادی به همه‌ی حرف‌ها و حدیث‌ها خاتمه دهد.

بیرو و سوشا؛ روز خاص دروازبان‌ها

در جریان مسابقه پرسپولیس و نفت جدال دو سنگربان خود نمایی‌می‌کند. یک سوی میدان علیرضا بیرانوند و آن طرف نیز سوشا مکانی گلر پرحاشیه سال ‌های گذشته سرخپوشان حاضر هستند. دو دروازبانی که اختلافاتی نیز بایکدیگر داشته‌اند و حالا فرصت مناسبی برای هردوی آن‌هاست تا توانمندی‌های خود را به دیگری دیکته نماید. 

به نظر می‌رسد مکانی پس از بازگشت به ایران حواشی خود را تا حد زیادی کنار گذاشته و متمرکز بر مسائل فنی خود شده‌است.

علیرضا بیرانوند دروازبان شماره یک تیم ملی که چندی پیش از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نامزد مردسال فوتبال آسیا معرفی شد، شایعاتی مبنی بر انتقال او به گیمارش پرتغال مطرح شده و به نظر مسئولان این باشگاه اروپایی قصد دارند پس از دیدار امروز وی برابر نفت مسجد سلیمان درباره انتقال یا عدم انتقال بیرانوند تصمیم‌گیری‌کنند. باید دید آیا پس از چندین سال که شنیده‌های زیادی حاکی از لژیونرشدن دروازبان پرسپولیس داشت، بالاخره این امر محقق خواهدشد یا نه؟

کد خبر 397688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    0 0
    ایشون رکورددار باخت به پرسپولیس هم هست میشد تیتر زد یک آزادی طرفدار رکورد تارتار