۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۱
مرگ ۴ عضو یک خانواده در اصفهان

در این بسته خبری از آماده‌ سازی پیاده‌راه بلوار ولایت سمنان تا توجه به عدالت مکانی و رفع محرومیت زدایی در بودجه ۹۹ شهرداری اصفهان و تفاهم نامه مشترک شهرداران تبریز و باکو را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برگزاری ۴۱ ویژه برنامه برای گرامیداشت روز قم

ابوالقاسم مقیمی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم از برگزاری ۴۱ عنوان ویژه برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسب سالروز ورود حضرت معصومه(س) و روز قم خبر داد.

شهرداران تبریز و باکو تفاهم‌نامه مشترک امضا می‌کنند

جواد جهانگیرزاده، سفیر ایران در جمهوری آذربایجان از تنظیم تفاهم نامه‌ای به منظور همکاری‌های مشترک و تبادل تجربه بین شهرداری باکو و تبریز خبر داد.

سرویس‌های مدارس یزد سوخت پایه می‌گیرند

مجید فلاحتی، معاون اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از در نظر گرفتن سوخت پایه‌ای برای سرویس‌های مدرسه دارای تاییدیه سازمان و شرکت‌های حمل و نقل مدارس در یزد خبر داد.

تلاش برای حفظ برند شهر خلاق خوراک شناسی شهر رشت

علیرضا قانع، مدیر برنامه‌های شهر خلاق یونسکو در رشت بر لزوم تلاش برای حفظ برند شهر خلاق خوراک تاکید کرد.

آماده‌سازی پیاده‌ راه بلوار ولایت سمنان

پیاده راه بلوار ولایت در غرب شهر سمنان به منظور ایجاد فضای تخصصی پیاده روی برای استفاده شهروندان، ترویج ورزش همگانی، افزایش سلامت و کمک به رفع مساله کم تحرکی افراد، توسط شهرداری آماده سازی شده است.

اجرای طرح تفکیک زباله خانه به خانه در ساری

سید سلمان ابوالقاسمی، سرپرست سازمان پسماند شهرداری ساری افزود: طرح تفکیک زباله خانه به خانه در ساری برنامه ‌ریزی شد و ماه آینده از دو مجتمع آغاز می‌شود.

توجه به پروژه عدالت مکانی و رفع محرومیت زدایی در بودجه ۹۹

سعید فردانی، مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: یکی از ورودی‌های اصلی بودجه ۹۹ برای تخصیص منابع مالی و اعتبارات، پروژه عدالت مکانی و رفع محرومیت زدایی از مناطق شهری است.

زیرساخت‌های ۴ منطقه شهرداری شیراز کاملا از بین رفته است

حیدر اسکندرپور، شهردار شیراز با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت : زیرساخت‌های شهرداری در مناطق ۴، ۵، ۹ و ۱۰ شهرداری شیراز کاملا از بین رفته است.

قاتل خاموش چهار عضو یک خانواده را به کام مرگ کشاند

فرهادکاوه آهنگران، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ چهار عضو یک خانواده بر اثر گازگرفتگی در منطقه زینبیه اصفهان خبر داد.

اهتمام شهرداری زنجان به مرمت آثار تاریخی

مریم شعبانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با اشاره به احیای بعضی از مکان‌های غیر فعال در شهر زنجان، گفت: خانه بوران و فرهنگسرای ارگ زنگان از بناهایی بود که توسط شهرداری زنجان احیا شد، زیرا شهرداری به احیای مکانهای تاریخی توجه ویژه دارد.

کد خبر 397654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.