قیمت دوچرخه و موتور سیکلت برقی افزایش نداشته است

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان با اشاره به افزایش نرخ بنزین دولتی در جایگاه ها،گفت: قیمت انواع مختلف مدل های دوچرخه و موتور سیکلت های برقی گران نشده است.

مهدی یزدانی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مصوبه اخیر شورای اقتصادی سران قوا مبنی بر افزایش نرخ هر لیتر بنزین، اظهار کرد: قیمت انواع مدل های دوچرخه و موتور سیکلت از برند های متفاوت در روزهای گذشته، نوساناتی نداشته و خبر افزایش نرخ این وسایل نقلیه نادرست و از منبعی ناصحیح است.

وی افزود: بازار خرید و فروش موتور سیکلت و دوچرخه در رکود کامل به سر می برد و از این رو قیمت ها در این بازار نه تنها ثابت مانده بلکه در مواردی کاهش نامحسوسی را نیز تجربه کرده است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان یکی از عوامل رکود بازار موتورسیکلت را افزایش نرخ بنزین دانست و تصریح کرد: کاهش دمای هوا و نزدیک شدن به فصل زمستان نیز موجب تشدید رکود در این بازار شده است و اغلب فروشندگان موتورسیکلت و دوچرخه در جریان فصلی بودن معاملات در این بازار هستند.

یزدانی اضافه کرد: در حقیقت بازار خرید و فروش موتور سیکلت و دوچرخه شش ماه در رکود است و شش ماه دیگر سال همچون بهار و تابستان در رونق به سر می برد.

وی ادامه داد: پس از افزایش هر شاخص اقتصادی در بازار، میزان معاملات بازار های وابسته به آن نیز کاهش پیدا می کند و تا زمانی که مردم به قیمت بنزین عادت نکنند، میزان خرید و فروش موتورسیکلت و دوچرخه پائین است.

نائب رئیس اتحادیه فروشندگان دوچرخه و موتورسیکلت اصفهان خاطر نشان کرد: شرکت های موتورسیکلت و دوچرخه سازی در برهه حساس کنونی، نرخی برای محصولات خود ارائه نمی کنند و محصولی برای فروش نیز ندارند. قیمت اجناس و محصولاتی که در واحد های صنفی دوچرخه و موتورسیکلت فروشان وجود دارد افزایشی را تجربه نکرده و حتی کاهش نامحسوسی نیز داشته است.

یزدانی افزود: این شرکت های تولید کننده موتورسیکلت و دوچرخه هستند که می توانند نرخ این محصولات را با بهانه های مختلف همچون افزایش نرخ دستمزد کارگران، افزایش نرخ لاستیک یا پلاستیک و نوسانات شاخص های اقتصادی، بالا ببرند.

کد خبر 397652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۲
    0 0
    دوچرخه و‌ موتورسیکلت برقی دو‌گزینه طلایی برای حل بسیاری از مشکلات هستند و انتظار داریم حمایت ویژه ای از این دو محصول شده تا شاهد افزایش کیفیت و یا کاهش قیمت و همچنین فروش شرایطی برای انواع برتر آن باشیم