قیمت گل در پاییز و زمستان افزایش می‌یابد

سخنگوی اتحادیه گل فروشان اصفهان گفت: کاهش دمای هوا در فصول پاییز و زمستان موجب افزایش تقریبی قیمت گل در بازار می شود و این موضوع، یک امر بدیهی است.

محسن جانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تکذیب خبر کاهش قیمت انواع گل و گیاه در بازار، اظهار کرد: قیمت مدل های مختلف گل و گیاه در بازار روزهای گذشته کاهش خاصی را تجربه نکرده است.

وی افزود: قیمت گل و گیاه در بازار نه تنها کاهش پیدا نکرده بلکه تاحدودی افزایش را به دلیل زیاد شدن سرمای هوا تجربه کرده و این یک موضوع طبیعی و بدیهی است زیرا هر سال در پاییز و فصل زمستان قیمت گل به دلیل کاهش دمای هوا، افزایشی می شود.

سخنگوی اتحادیه گل فروشان اصفهان با بیان اینکه بازار خرید و فروش گل در رکود کامل قرار دارد، تصریح کرد: نوسانات برخی از شاخص‌های اقتصادی در هفته گذشته موجب بی توجهی مردم به این بازار و کاهش میزان خرید و فروش‌ها در واحدهای صنفی شده و به همین دلیل بازار فروش گل و گیاه در رکود شدید قرار گرفته است.

جانی پور با اشاره به شرایط اقتصادی، اضافه کرد: مردم توجهی به خرید گل و هزینه های این چنینی ندارند زیرا ترجیح می‌دهند منابع مالی خود را برای تامین نیازهای مهم و اساسی‌تر، هزینه کنند.

کد خبر 397643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.