فردا دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ فعال و باز است

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا از فعال بودن ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در روز جمعه (یکم آذر ماه ) برای ارائه خدمات به متقاضیان دریافت کارت سوخت( المثنی) خبر داد.

به گزارش ایمنا، مهدی سید هاشمی اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار مراجعه شهروندان به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰جهت اعلام درخواست صدور و دریافت کارت سوخت (المثنی)، مقرر شد  فردا (جمعه  یکم آذر ماه ۹۸) همه این دفاتر در سراسر  "فعال" و به مراجعه کنندگان خدمات ارائه کنند.

 وی با اشاره به فعالیت ۱۰۷۲ دفتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در سراسر کشور افزود: مطابق هماهنگی های صورت گرفته، کارکنان این دفاتر، با وجود تعطیلی  فردا، طبق روال ساعت کاری روزهای گذشته یعنی از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پاسخگوی مراجعه کنندگان هستند.

 مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون ناجا بیان کرد: البته این ارائه خدمات در دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ در شهرهای بزرگ تا ساعت ۱۸ و حضور آخرین مراجعه کننده ادامه خواهد داشت.

هاشمی در پاسخ به این سوال که  چه کسانی برای دریافت کارت سوخت می توانند به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس+۱۰ مراجعه کنند ؟ گفت: اگر هر فردی به هر دلیلی کارت سوخت ندارد و یا کارتش "مفقود" شده است برای اعلام درخواست صدور کارت سوخت " المثنی "  می تواند به همکارانم در این دفاتر مراجعه کند، از طرفی کسانی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند می توانند با مراجعه به این مراکز و دریافت "کد رهگیری مرسوله پستی" در جریان فرآیند صدور و دریافت قرار بگیرند

کد خبر 397636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.