تیم های خارجی برای جام باشگاه های هندبال سرمایه گذاری کرده بودند

طاهری گفت: عدم حضور تیم های هندبال ایرانی در مسابقات بین المللی باعث عقب ماندن آن ها می شود.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا ۲۰۱۹، اظهار کرد: بازی ها در دو گروه شش و پنج تیمی برگزار شد که سپاهان در گروه شش تیمی بود. سپاهان  هشت سال در این بازی‌ها شرکت نکرده بود نتایجی که کسب کردیم، تقریبا نزدیک به تیم‌های خوب بود. امیدواریم این روند حضور تیم‌های ایرانی در مسابقات ادامه داشته باشد و بتوانیم به صورت سیستماتیک به تیم‌های حوزه‌ی خلیج فارس نزدیک شویم.

مربی هندبال‌تیم سپاهان با اشاره به این که باخت‌هایی که تیم داشت با اختلاف یک یا دو گل بود، گفت: ما در مقابل عمان در ثانیه‌های آخر بازی را با یک گل واگذار کردیم.

وی با اشاره به این که تیم های شرکت کننده در مسابقات از بازیکنان خارجی استفاده می کنند، تصریح کرد: تیم ما  نتوانست از  دو  بازیکنان داخلی که نیاز داشتیم بنا به دلایلی استفاده کند.  تمام این‌ موضوعات باعث می‌شوند که نتوانیم با قدرت کافی در مسابقات حضور پیدا کنیم.

طاهری با اشاره به عدم حضور تیم های ایران در مسابقات برون مرزی، تصریح کرد: بازی‌ها را واگذار کردیم و  این نتایج درخور هندبال ایران نیست. باید بیشتر تلاش کنیم و اگر  می خواهیم در مسابقات حاضر شویم، باید برنامه‌ریزی مدون‌تری داشته باشیم تا بتوانیم نام ایران را در کشورهای حوزه خلیج فارس و شرق آسیا بالا نگه‌داریم.

وی ادامه داد : عدم حضور تیم های هندبال ایران در مسابقات بین الملی به دلیل مشکلات اقتصادی باعث عقب‌افتادگب تیم‌ها می‌شود واگر با نتایج خوب همراه نباشد، باشگاه‌ها علاقه‌ای به حضور در مسابقات نخواهندداشت.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به سطح بالای مسابقات، گفت: تیم های دیگر  با داشتن بازیکنان خارجی، برای حضور در مسابقات سرمایه‌گذاری کرده ‌بودند که نشان‌ می دهد این بازی‌ها برایشان ارزشمند است.

طاهری در خصوص سالن برگزاری مسابقات، اظهار کرد: سالن مسابقات سالن به نسبت خوبی بود. هتل‌های چهارستاره معمولاً دارای سالن‌های بدن‌سازی هستند که تیم‌ها بتوانند برای بازیابی بدن بازیکنان از آن‌ها استفاده کنند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص امکاناتی که باشگاه در طول مسابقات در اختیار تیم قرار داد ،گفت:از زحمات باشگاه سپاهان و مسئولین تیم برای اعزام به مسابقات جام باشگاه های هندبال آسیا قدردانی می کنم. باشگاه تا آنجایی که توانست، امکانات در اختیار ما گذاشت. ولی متأسفانه نداشتن بازی‌های تدارکاتی‌ و اعزام شدن چند نفر از بازیکنان اصلی تیم به اردوی تیم ملی‌باعث شد نتوانیم با قدرت و هماهنگی کامل  در مسابقات حاضر شویم.

کد خبر 397630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.