فردی که زیرساخت‌های شهری را از بین می‌برد تعلق خاطری به این کشور ندارد

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان گفت: کسی که زیرساخت‌های شهری را از بین می‌برد و با اینکه می‌داند اتوبوس متعلق به بخش خصوصی یا حتی بیت‌المال است، مسافران را از آن پیاده کرده و اتوبوس را آتش می‌زند، هیچ تعلق خاطری به این کشور ندارد و نحوه تربیت او با این کار مشخص می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) در بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان با اشاره به موضوع گران شدن بنزین، اظهار کرد: به تبعیت از مقام معظم رهبری، صلاح در آن است که سکوت کنیم، اما انتظار نبود مسئولان با مردم اینچنین کنند؛ چه بلایی داریم بر سر مملکت و نظام می‌آوریم؟

رئیس شورای اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: ابتدای انقلاب چنین قول‌هایی ندادیم و بنده به عنوان یک ایثارگر و کسی که برای این نظام سرمایه‌گذاری کرده، از این شرایط گله‌مند هستم.

وی با بیان اینکه در این شرایط توسل می‌کنیم به پیامبر اسلام و فرزندش امام عصر(عج) افزود: چرا عده‌ای به داشته‌های نظام و انقلاب پشت پا میزنند و چرا باید با مردمی که همواره پشتیبان این نظام بوده‌اند اینچنین برخورد شود؟

شریعتی‌نیا گفت: کسی که زیرساخت‌های شهری را از بین می‌برد و با اینکه می‌داند اتوبوس متعلق به بخش خصوصی یا حتی بیت‌المال است، مسافران را از آن پیاده کرده و اتوبوس را آتش می‌زند، هیچ تعلق خاطری به این کشور ندارد و نحوه تربیت او با این کار مشخص می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما شوکه شدیم از تصمیم دولت اما این راه اعتراض نیست، خاطرنشان کرد: هر اقدامی که به باورهای مردم ضربه بزند چه از سوی مسئولان چه از طریق اغتشاشگران را محکوم کرده و از رهبری درخواست می‌کنیم که مسئولان را موعظه کنند تا با اقدامات خود مردم را در برابر نظام قرار ندهند.

کد خبر 397625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.