جوی آرام و پایدار در اصفهان حاکم است/بارش ۱۳ سانتی‌متر برف در شهرضا

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به خروج سامانه بارش‌زا از مرزهای شرقی استان طی امروز، گفت: جوی آرام و نسبتا پایدار در اصفهان پیش بینی می شود و وضعیت کیفی هوا مطلوب است.

زهرا سیدان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به خروج سامانه بارش زا از مرزهای شرقی استان طی امروز، اظهار کرد: جوی آرام و نسبتا پایدار فردا و اوایل هفته آینده در اصفهان حاکم می شود.  

وی افزود: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در این مدت به صورت آسمانی صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده دو تا سه درجه کاهش خواهد داشت، گفت: بویین میاندشت با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و کاشان با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

سیدان اظهار کرد: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان امروز به ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در برخی مناطق مرکزی و شرقی استان، گفت: بیشترین بارش از شهرضا با میانگین ۲۱.۱ میلی‌متر (۱۳ سانتی‌متر برف) گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان با بیان اینکه میانگین بارش شب گذشته در کلانشهر اصفهان ۳.۴ میلی متر باران و برف بوده است، گفت: شرایط کیفی هوای این کلانشهر امروز و فردا سالم است.

کد خبر 397621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.