پرداخت مطالبات پیمانکاران با برات کارت الکترونیکی

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از پرداخت مطالبات پیمانکاران با برات کارت الکترونیکی در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالحمید امامی در شورای مالی و اقتصاد شهری مناطق ۲۲ گانه، سازمان ها و شرکت ها، اظهار کرد: یکی از اولویت های شهرداری پرداخت و تسویه پیمانکاران در بخش های مختلف بوده و بر همین اساس تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است تا دیون پیمانکاران بموقع پرداخت شود.

وی با اشاره به افزایش منابع مالی شهرداری در آبان ۹۸ نسبت به پنج سال گذشته گفت: متاسفانه باوجود افزایش منابع مالی اما به دلیل بالا بودن نرخ تورم و افزایش هزینه خدمات، با کمبود منابع مواجه هستیم که ما در شهرداری راهکار عمده‌ای را در سیاست‌گذاری‌های خود مدنظر قرار دادیم که بر اساس آن درآمدهای خود را افزایش داده و از سوی دیگر به منابع جدید فکر کنیم که با توجه به بررسی‌های انجام شده به ‌دنبال فراهم کردن منابع پایدار هستیم.

معاون شهردار تهران با تاکید بر ضرورت فعال شدن کمیته دیون پیمانکاران عنوان کرد: باید با فعال کردن این کمینه نسبت به دریافت لیست پیمانکاران از طریق مناطق، اقدام شود.

امامی در ارتباط با نحوه تعامل با مدیران و معاونان مالی مناطق، سازمان ها و شرکت ها افزود: کسانی که در منطقه و شرکت ها هستند زیر مجموعه شهردار و مدیر عامل بوده و ضرورت دارد با مدیر خود همکاری لازم را داشته باشند.

ارایه گزارش وضعیت درآمدی، بررسی وضعیت مبادله موافقتنامه ها در مناطق ۲۲ گانه و گزارش عملکرد شرکت‌های کارگزاری از جمله مباحث مطروحه در این جلسه بود.

کد خبر 397603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.