تابع قانون هستیم/صحبتی از کنار گذاشتن بازیکنان خارجی نشده

سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: در حال حاضر دو بازیکن را کنار گذاشته است؛ محمد باقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکنی هستند که توسط سرمربی تیم در اختیار باشگاه گذاشته شده اند.

احمد جمشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه باشگاه ذوب آهن تابع قانون است، اظهار کرد: ما تابع قانون هستیم؛ باشگاه ذوب آهن مشکلی برای برگزاری بازی هفته یازدهم ندارد. ورزشگاه فولادشهر آماده است و تیم فوتبال ذوب آهن نیز آمادگی برگزاری یک دیدار تماشاگر پسند را دارد.

وی با تاکید بر اینکه ما نباید برای سازمان لیگ و شورای تامین تعیین تکلیف کنیم، گفت: در صورتی که شورای تامین و سازمان لیگ نظر به برگزاری بازی داشته باشند مطمئناً تمکین خواهیم کرد و اگر نظر به برگزار نشدن بازی داشتند، ما نیز موافقت خواهیم کرد. ما نباید برای سازمان لیگ و شورای تامین تعیین تکلیف کنیم، آنها هستند که باید وضعیت را مشخص کنند.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با رد شایعه کنار گذاشتن دو بازیکن خارجی تیم ذوب آهن که این روزها خوراک خبری اکثر رسانه های ورزشی کشور شده است، گفت: منصوریان در حال حاضر دو بازیکن را کنار گذاشته است؛ محمد باقر صادقی و زبیر نیک نفس دو بازیکنی هستند که توسط سرمربی تیم در اختیار باشگاه گذاشته شده اند. هنوز در مورد صادقی و نیک نفس تصمیم قطعی گرفته نشده است، ولی در نهایت ما تابع نظر سر مربی تیم خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

اطلاعی از اخراج چهار بازیکن ذوب آهن ندارم/ کسی در کار منصوریان دخالت نمی کند

کد خبر 397595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.