آسفالت ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر یاسوج

شهردار یاسوج گفت: اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت در محلات مختلف یاسوج و در قالب طرح بازآفرینی شهری با همکاری راه و شهرسازی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، نستهن مقدم اظهار کرد: شهرداری مانند گذشته در حوزه عمرانی، خدماتی، سیما، منظر و مبلمان شهری، ترافیک و امور فرهنگی و ورزشی با جدیت به دنبال اجرای طرح‌ها است و توفیقات خوبی به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها، فرهنگی و ترافیک به دست آمده و دستاوردهای زیادی ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: احداث کارخانه بازیافت و آسفالت چند کیلومتر از محور دشت‌روم تا سایت دو پشته، بازگشایی ۸۵ درصد از معبر ۴۵ کیلومتری شرف‌آباد به پل سوم معادل یک‌هزار و ۲۰۰ متر مربع و فعال بودن بیش از ده‌ها پروژه جدول‌گذاری و .. از پروژه‌های در دست احداث شهرداری است.

شهردار یاسوج با بیان اینکه اجرای پروژه احداث پل چهارم بشار از پیشرفت مناسبی برخوردار است، گفت: دسترسی جاده بشار به منطقه سروک از دستاوردهای این طرح است، ضمن اینکه نهضت آسفالت ادامه دارد و اگر شرایط آب و هوایی اجازه دهد بالغ بر ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت در محلات مختلف یاسوج و در قالب طرح بازآفرینی شهری با همکاری راه و شهرسازی انجام می‌شود.

مقدم با اشاره به وضعیت سایت در حال احداث دفن زباله در منطقه دوپشته دشت‌روم گفت: در حال حاضر سایت در حال کار است و تا زمان نصب قطعات و تجهیزات انشعابات خدمات جاده این سایت را انجام می‌دهیم این سایت تنها در حوزه شهر یاسوج نیست، بلکه برای کل شهرستان بویراحمد است، زیرا ۴۰ درصد زباله خارج از شهر یاسوج به آنجا برده می‌شود.

کد خبر 397589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.