اجرای طرح تفکیک زباله خانه به خانه در ساری

سرپرست سازمان پسماند شهرداری ساری افزود: طرح تفکیک زباله خانه به خانه در ساری برنامه‌ریزی شد و ماه آینده از دو مجتمع آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، سید سلمان ابوالقاسمی اظهار کرد: روزانه ۳۰۰ تا ۳۵۰ تن زباله در شهرستان تولید می‌شود که حمل و نقل آن با خدمات شهری شهرداری است، اما مهم‌ترین بحث، دفن زباله‌ها است که با سازمان پسماند است.

وی افزود: دفن شیرابه‌های زباله‌ها با نظر کارشناسان محیط زیست و بهداشت به صورت شبانه روزی در حال انجام است.

سرپرست سازمان پسماند شهرداری ساری افزود: طرح تفکیک زباله خانه به خانه در ساری برنامه ریزی شد و ماه آینده از دو مجتمع آغاز می شود.

ابوالقاسمی تصریح کرد: در این طرح در قبال دریافت زباله خشک کارت‌های شهروندی پرداخت می‌شود که مبلغ کارت نیز بستگی به امتیازات دارد و دارندگان آن می‌توانند از فروشگاه‌ها خرید کنند.

وی تصریح کرد: تعداد ۱۵۰ نیرو در ۵۷ کلبه در قالب طرح تپش در سطح شهر فعال هستند و طرح جمع‌آوری و تفکیک زباله نیز در حال انجام است.

سرپرست سازمان پسماند شهرداری ساری با اشاره به استقبال شهروندان از این طرح گفت: ۳۲ هزار نفر عضو طرح تپش شهرداری ساری هستند و به طور میانگین روزانه سه تا چهار تن زباله خشک دریافت می کنیم.

ابوالقاسمی گفت: در گذشته کلبه‌های پسماند به صورت تک شیفت و در نوبت صبح فعال بود، اما با نظر شهردار نیروهای سازمان در نوبت عصر نیز فعال شدند.

کد خبر 397584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.