امدادرسانی ۲۵ آتش‌نشان به شهروندان تالش

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از خدمات‌رسانی ۲۵ نیروی این سازمان به شهروندن تالشی خبر داد.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: وجود نیروهای آتش‌نشان و امدادگران کارآزموده در هر شهر، سهم زیادی در افزایش ایمنی و حفظ جان و مال شهروندان دارد.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش تلاش می‌کند با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و مستعد و برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی برای آنان و با استفاده از همه امکانات موجود، آماده مقابله با هرگونه حادثه یا آتش‌سوزی احتمالی باشد.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵ نفر نیروی آتش‌نشان این سازمان که در دو ایستگاه آتش‌نشانی استقرار دارند، آماده ارایه خدمات به شهروندان تالشی هستند.

خورشیدی با تاکید بر ضرورت حمایت از این سازمان برای تکمیل تجهیزات و امکانات، خاطرنشان کرد: این سازمان دارای چهار دستگاه خودروی سنگین و یک دستگاه خودروی نیمه‌سنگین است که در حوادث مختلف به محل مأموریت‌ها اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه در همه ایام سال هشت نفر از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش در وضعیت آماده‌باش در ایستگاه‌ها مستقر هستند، یادآور شد: در جریان ناآرامی‌های اخیر هیچ گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به اموال و اماکن عمومی شهر تالش دریافت نشد.

کد خبر 397581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.