آخرین وضعیت ترافیکی خیابان‌های شهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر شمال به جنوب روگذر خیابان امام خیمنی، هر دو مسیر رفت و برگشت بزرگراه شهید صیاد شیرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه و مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید همت به علت وجود ترافیک، تردد به کندی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان امروز چهارشنبه-۲۹ آبان ماه-ساعت١٩ در هر دو مسیر خیابان کاوه مسیر شمال به جنوب خیابان بعثت، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، هر دو مسیر خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، میدان جمهوری مسیر غرب به شرق خیابان فروغی، مسیر شمال به جنوب خیابان خرم، مسیر جنوب به شمال خیابان دکتر بهشتی، مسیر شرق به غرب خیابان جابرانصاری، مسیر شرق به غرب خیابان سلمان فارسی، هر دو مسیر خیابان بزرگمهر، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت و مسیر شرق به غرب خیابان مطهری ترافیک سنگین است.

در هر دو مسیر خیابان سعادت آباد، مسیر شمال به جنوب خیابان شیخ صدوق شمالی، هر دو مسیر خیابان توحید، مسیر جنوب به شمال خیابان حکیم نظامی، میدان آزادی مسیر شرق به غرب بلوار دانشگاه و مسیر جنوب به شمال شهدای صفه تراکم ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه میرازکوچک خان جنگلی به علت لغزندگی زمین، یک سواری پراید با یک دستگاه کامیونت ایسوز برخورد کرده و آن مسیر پرترافیک شد.

به علت لغزندگی مسیر و آبگرفتگی معابر از رانندگان درخواست می شود جهت کاهش تلفات ناشی از رانندگی با آرامش و دقت بیشتری در بزرگراه‌ها و خیابان‌ها عبور و مرور کنند.

کد خبر 397564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.