طرح شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین

در این بسته خبری از تصویب کلیات لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها بعد از ۳۷ سال تا استقرار آتش‌نشانان بندر انزلی در چهار ایستگاه و سرویس و راه‌اندازی سیستم گرمایشی اتوبوس‌‎ها را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهره‌برداری از فاز دوم باغ پرندگان

حمیدرضا فرخی، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه چهار کلانشهر تهران از بهره‌برداری فاز دوم باغ پرندگان در آینده نزدیک خبر داد.

سرویس‌های مدارس یزد سوخت پایه می‌گیرند

مجید فلاحتی، معاون اجرایی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از در نظر گرفتن سوخت پایه‌ای برای سرویس‌های مدرسه دارای تاییدیه سازمان و شرکت‌های حمل و نقل مدارس در یزد خبر داد.

تصویب کلیات لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها بعد از ۳۷ سال

مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستائی وزیر کشور گفت: بعد از ۳۷ سال کلیات لایحه درآمدهای پایدار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها تصویب شد.

آسیب ۴۸۰ درخت و درختچه در اصفهان

فروغ مرتضایی نژاد، مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اصفهان میزان خسارت وارده به فضای سبز شهر اصفهان در جریان اتفاقات چند روز اخیر را سه میلیارد تومان اعلام کرد.

احداث کمربند سبز قم درشش هزار هکتار

پیام جوادیان، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طرح کمربند سبز قم درشش هزار هکتار به صورت متناوب دردست مطالعه قرارگرفته است.

برگزاری رزمایش ستاد برف روبی در قزوین

رزمایش ستاد برف روبی در قزوین با حضور دستگاه‌های خدمات رسان از قبیل شهرداری قزوین، نیروی انتظامی ، جمعیت هلال احمر استان، فوریت‌های پزشکی و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

طرح شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین

علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از آماده‌سازی طرح پیشنهادی شهرداری برای تغییر سهمیه‌بندی بنزین تاکسی‌ها خبر داد.

فعالیت ۹۰۰ اتوبوس شهری در خطوط اتوبوسرانی اصفهان

علیرضا صلواتی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازسازی تقاطع‌های شهری اصفهان آغاز شده و ۱۵ تقاطع اصلی شهر به چرخه خدمت رسانی بازگشته و ۱۵ تقاطع دیگر نیز تا ۴۸ ساعت آینده فعال می‌شود، گفت: چراغ‌های راهنمایی رانندگی و تابلوهای شهری نیز به مرور تعمیر و بازسازی می‌شود.

سرویس و راه‌اندازی سیستم گرمایشی اتوبوس‌‎ها

سید مهدی حسینی پویا، مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همزمان با سرد شدن هوا، سیستم گرمایشی اتوبوس‌های این سازمان سرویس و راه‌اندازی شده است.

استقرار آتش‌نشانان بندر انزلی در چهار ایستگاه

مهرداد رضا پور، رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی گفت: آتش‌نشانان این سازمان با استقرار در چهار ایستگاه، آماده مقابله با حوادث و آتش‌سوزی‌های احتمالی هستند.

کد خبر 397558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.