جمع‌آوری روزانه ۶۰ تن زباله در محمدیه و ناحیه شهری مهرگان

شهردار محمدیه گفت: روزانه ۶۰ تن و ماهانه بیش از یک هزار و ۸۰۰ تن زباله توسط ۹۰ پاکبان در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع‌آوری و به سایت محمدآباد منتقل می‌شود.

به گزارش ایمنا، مریم نخستین اظهار کرد: نگاه ما در ارائه خدمات شهری معطوف به نیازهای روزمره و اساسی شهروندان است و در این راه با همه محدودیت‌های مالی اجرای طرح‌های عمرانی در اولویت بوده است.

وی ادامه داد: در کنار فعالیت‌های عمرانی و خدمات شهری به امور فرهنگی هم نگاه ویژه داریم و تلاش می‌کنیم در همه حوزه‌ها خدمات مناسب به مردم ارائه شود.

شهردار محمدیه با بیان اینکه در ناحیه شهری مهرگان و شهر محمدیه به نظافت شهری اهمیت خاصی داده‌ایم، تصریح کرد: در این راستا ۹۰ پاکبان در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان در جمع‌آوری زباله‌های شهری خدمت می‌کنند.

نخستین خاطرنشان کرد: روزانه ۶۰ تن انواع زباله خشک و تر و ماهانه یک هزار و ۸۰۰ تن زباله در شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان جمع‌آوری و به سایت محمدآباد منتقل می‌شود و با تلاش شبانه‌روزی توانسته‌ایم ضمن حفظ نظافت و پاکیزگی شهری، به سلامت شهروندان هم کمک کنیم.

وی افزود: بیش از ۹۰۰ سطل زباله در مناطق مختلف شهری نصب شده و با جمع آوری مکانیزه زباله ها توانسته ایم رضایت شهروندان را نیز جلب کنیم.

شهردار محمدیه با تشکر از همکاری خوب شورای شهر در توجه به تکریم کارگران و کارکنان شهرداری تصریح کرد: در طول سال و مناسبت‌های مختلف از گروه‌های مختلفی چون هنرمندان، ورزشکاران، قاریان قرآن، سالمندان، معلولان، بانوان و رانندگان تجلیل می‌شود و در این دوره به پاس زحمات ارزشمند پاکبانان امروز از ۹۰ پاکبان که زیبایی، نظافت و پاکیزگی شهر را مدیون آن‌ها می‌دانیم، تجلیل می‌کنیم.

نخستین گفت: خوشبختانه با تدبیر انجام شده هیچ مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان شهرداری و مطالبات پیمانکاران نداریم و به موقع آن را تامین کرده‌ایم.

وی افزود: با همکاری اعضای شورای شهر از این پس نیروهای خدماتی هم همانند سایر کارکنان شهرداری از خدمات رفاهی، تشویق و برنامه‌های تفریحی و بسته‌های حمایتی برخوردار خواهند شد.

شهردار محمدیه ادامه داد: به منظور تکریم از پاکبانان نسبت به اعزام دوره‌ای آن‌ها به سفرهای زیارتی هم اقدام می‌کنیم که امیدواریم با سیاست‌های تشویقی، انگیزه خدمت‌رسانی آن‌ها بیشتر شود.

نخستین توجه به مشارکت شهروندان در حفظ پاکیزگی شهری را مهم ارزیابی کرد و افزود: باید شهروندان شعار «شهر ما خانه ما» را عملی کرده و ضمن کاهش تولید زباله با جداسازی آن‌ها و رعایت بهداشت فردی و اجتماعی بتوانند شهرداری را در ارائه خدمات بهتری یاری کنند.

وی در خصوص پرداخت حقوق پاکبانان، گفت: پیمانکار تعهد کرده تا سه ماه باید حقوق نیروهای خدماتی خود را پرداخت کند و ما نیز تاکید داریم تا حقوق این افراد به موقع پرداخت شود.

کد خبر 397530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.