ممنوعیت افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهرکرد

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد گفت: این سازمان با افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی به صورت جدی برخورد می‌کند و مردم در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ کرایه‎‌ها می‌توانند شکایت خود را به شماره‌های ۳۳۳۷۰۰۱۴ و ۳۳۳۷۰۰۱۵ به همراه پلاک یا کد تاکسی اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، مهرداد میرزاییان با بیان اینکه در حال حاضر سهمیه بنزین سرویس مدارس و آژانس‌ها اعلام نشده است، اظهار کرد: رانندگان سرویس‌های مدارس و آژانس‌ها باید در سامانه سپند ثبت‌نام کنند.

وی افزود: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی به صورت جدی برخورد می‌کند و مردم در صورت مشاهده هر گونه افزایش نرخ کرایه‎‌ها می‌توانند شکایت خود را به شماره‌های ۳۳۳۷۰۰۱۴ و ۳۳۳۷۰۰۱۵ به همراه پلاک یا کد تاکسی اطلاع دهند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد با بیان اینکه افزایش نرخ کرایه تاکسی در سطح ملی تصمیم‌گیری و اعلام خواهد شد، ادامه داد: این سازمان با رانندگانی که خوسرانه نرخ کرایه تاکسی را افزایش می‌دهند برخورد می‌کند، به گونه‌ای که تا قطع سهمیه بنزین آن‌ها پیش‌ رفته و برخورد خواهد کرد.

میرزاییان با اشاره به اینکه در روزهای سرد نیز تاکسی و اتوبوس در سطح شهر وجود دارد، خاطرنشان کرد: ممکن است خدمات‌رسانی در روزهای برفی به کندی صورت گیرد، علاوه بر فعالیت تاکسی‌داران در سطح شهر، تعدادی از تاکسی‌ها کشیک‌بندی شدند که از ساعت ۶:۳۰ صبح روز ۲۷ آبان در سطح شهر فعالیت داشتند.

کد خبر 397520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.