مانور بزرگ ستاد برفروبی شهرداری قزوین آغاز شد

مانور بزرگ ستاد برفروبی شهرداری قزوین برای امدادرسانی و برفروبی و بازگشایی معابر در فصل سرما برگزار شد.

به گزارش ایمنا، مانور بزرگ ستاد برفروبی شهرداری قزوین امروز –چهارشنبه ۲۹ آبان‌ماه- با حضور حکمت‌الله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، وحید مقدم، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین، منتظری، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی، امینی، مدیرعامل پسماند و جمعی از مدیران شهرداری در توقفگاه بزرگ اتوبوسرانی امام علی (ع) شهرداری قزوین برگزار شد.

در این مانور بزرگ که برای امدادرسانی و برفروبی و بازگشایی معابر در فصل سرما برگزار شد تجهیزات لجستیک به همراه ۴۰۰ نیروی انسانی از سازمان‌های مدیریت پسماند، عمران، آتش‌نشانی و خدمات ایمنی، ترافیک، پلیس راهور، پارک‌ها و فضای سبز، جمعیت هلال احمر، مرکز فوریت‌های پزشکی و اتوبوسرانی مشارکت دارند.

وحید مقدم، معاون خدمات شهری شهرداری قزوین در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پس از برگزاری این مانور نیروهای امدادی وارد ماموریت شده و برای خدمت‌رسانی آماده می‌شوند.

وی ادامه داد: در این ماموریت بیش از ۴۰۰ نیروی انسانی مشارکت دارند و هر یک از سازمان‌ها نیز تجهیزات خود را وارد کار کرده‌اند.

مقدم تصریح کرد: سازمان مدیریت و پسماند با استفاده از ۱۰ دستگاه کامیون مجهز به تیغه برفروب، پنج دستگاه ماشین نمک‌پاش سنگین، یک دستگاه ماشین نمک‌پاش، پنج دستگاه پمپ خودمکش، یک دستگاه باب‌کت، مجهز به تیغه برفروب، یک دستگاه خودروی لایروبی، پنج دستگاه خاور ماسه‌پاش، شش دستگاه نیسان مجهز به تجهیزات آبکشی، یک دستگاه اسکیپ لودر و ۴۰ نیروی کار، در مانور مشارکت دارد.

کد خبر 397503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.