۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
مرمت برج آزادی آغاز می‌شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است برای مرمت و بازسازی برج آزادی مطالعات کارشناسی آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی، در حاشیه بازدید از منطقه ۹ شهرداری تهران و برج آزادی اظهار کرد: برج آزادی به عنوان یکی از بناهای هویتی پایتخت محسوب می شود، بنابراین لازم است برای مرمت و بازسازی آن مطالعات کارشناسی انجام شده و اقدامات لازم برای این نماد مدرنیته شهر تهران در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: با برنامه ریزی و معرفی فعالیت های ویژه در این مجموعه می توان برج آزادی را به عنوان اثری منحصر بفرد که معرف معماری ایرانی اسلامی است، از مهجوریت خارج کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بازسازی و توجه بیشتر به برج آزادی می‌تواند در جهت جذب مسافر و گردشگر تاثیر بالایی داشته باشد.

شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، نیز در حاشیه بازدید از برج آزادی گفت: با ایمن سازی و آرام سازی اطراف میدان آزادی می توان جایگاه آن را در تهران، ایران و جهان به عنوان نماد هویتی کشور حفظ کرد.

وی افزود: زمانی که اماکن عمومی در چهارچوب قانون در اختیار شهروندان قرار گیرد وضعیت اقتصادی شهر نیز ارتقا پیدا خواهد کرد که برج آزادی به عنوان یکی از مقاصد همیشگی گردشگری تهران می‌تواند در این امر مورد توجه باشد.

کد خبر 397501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.