آقای خاص به مستطیل سبز بازگشت

مورینیوی پرتغالی با تایید رئیس تاتنهام هدایت این تیم لندنی را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شب گذشته «دنیل لوی مالک» تاتنهام در یک شوک شبانه، اعلام کرد مائوریسیو پوچتینو، سرمربی موفق آرژانتینی را بعد از ۵ سال حضور روی نیمکت این تیم از این باشگاه اخراج کرده است. پوچتینو ۲۰۱۴ به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شد و حتی این باشگاه را فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کرد؛ جایی که آنها به لیورپول باختند، اما نتایج نا امیدکننده این تیم در این فصل، از جمله شکست ۷ بر ۲ مقابل بایرن مونیخ در نهایت مدیران این باشگاه لندنی را مجاب کرد که با این مربی آرژانتینی قطع همکاری کنند.

دنیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام، در مورد اخراج پووچتینو گفت: ما تمایلی به ایجاد این تغییر نداشتیم. این تصمیمی است که هیئت مدیره به آرامی اتخاذ کرده است. متأسفانه نتایج در پایان فصل گذشته و آغاز این فصل بسیار ناامیدکننده بوده است. این تصمیم گیری سخت بود و در نهایت توسط هیئت مدیره انجام شد. این کار را به نفع منافع باشگاه انجام می دهیم.

وی در ادامه افزود: مائوریسیو و کادر مربیگری او همیشه بخشی از تاریخ ما خواهند بود. من به او بی نهایت احترام می گذارم. می خواهم از او و کادر مربیگری او تشکر کنم. اینجا همیشه خانه آنها خواهد بود. ضمن اینکه ما یک تیم با استعداد داریم. باید انرژی خود را دوباره بازیابی کنیم و تلاش کنیم فصل خوبی را به هواداران خود هدیه دهیم.

لحظاتی پیش وب سایت باشگاه تاتنهام اعلام کرد ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی به عنوان سرمربی جدید این باشگاه تا سال ۲۰۲۳ انتخاب شده است.  مورینیو بعد از اخراج از منچستریونایتد هدایت تیمی را قبول نکرده بود، اما با حضور در جمع سفیدهای لندن دوباره به صدر اخبار باز خواهد گشت.

کد خبر 397487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.