لغو برنامه‌های هفته کتاب در اصفهان

رییس اداره امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: برای هفته کتابخوانی برنامه‌های مفرح و گوناگونی داشتیم که به دلیل شرایط پیش آمده لغو شد.

طیبه فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در برنامه "زنده باد کتاب" با شعار "با کتاب زندگی کنیم" برای نخستین بار نماد کتاب و کتابخوانی رونمایی و برای اولین بار سرود کتاب اجرا می‌شود، از کتابداران پیشکسوت دعوت به سخنرانی شده و همچنین از کتابداران بازنشسته تقدیر خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این برنامه به پرخوان ترین کتابخوان کتابخانه شهرداری هدیه‌ای به رسم یاد بود داده می‌شود و کتابداران بیانیه و سوگندنامه‌ای می‌خوانند و قطعه اصفهان به مناسبت روز اصفهان برای اولین بار در این برنامه اجرا خواهد شد.

رییس اداره امور کتابخانه‌های سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: در برنامه "کتاب نیمه گمشده من" کتاب بسیار بزرگی قرار دارد که آدم‌ها به صفحه کتاب می‌چسبند و چند اجرا که شامل نقش کتاب در پرورش کودک، نقش کتاب در دوران سالمندی و نقش کتاب در ازدواج موفق در قالب صوت و نور بدون صدا به شکل پرفورمنس در چهارباغ اجرا خواهد شد.

فاطمی با اشاره به نا آرامی‌های گذشته و لغو برنامه‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این برنامه‌ها برای هفته کتابخوانی برنامه ریزی شده بود و به دلیل نا آرامی‌ها لغو شد تاریخ اجرای آن‌ها دوباره اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 397479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.