اختصاص سهمیه بنزین به سرویس‌های مدارس گرگان

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری گرگان گفت: سهمیه‌ای معادل ۱۲۰ لیتر برای پیمایش سرویس‌های مدارس و کسانی که در سامانه «سپند» ثبت نام کردند در نظر گرفته شد.

به گزارش ایمنا،  محمدمهدی کمال‌غریبی، اظهار کرد: از آغاز اجرای طرح افزایش قیمت بنزین متاسفانه سهمیه‌ای برای سرویس مدارس و آژانس‌ها مشخص نشد و رانندگان این سرویس‌ها این مسئله را مطرح کردند و مدیران شهری نیز این مطالبه را از طریق وزارت کشور پیگیری کردند.

وی  ادامه داد: پس از گذشت ۷۲ ساعت این این پیگیری‌ها نتیحه داد و میزان ۱۲۰ لیتر برای پیمایش سرویس‌های مدارس و کسانی که در سامانه «سپند» ثبت نام کردند در نظر گرفته شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری گرگان عنوان کرد: از روز نخست مردادماه امسال سامانه «سپند» در شهر گرگان راه‌اندازی شده و با نرخ هزارتومان قراردادهای این رانندگان منعقد شده و پس از افزایش قیمت درخواست رانندگان این بود که مبلغ ۱۲۰ هزار تومان به ازای هر دانش آموز به ۱۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کند.

کمال‌غریبی با بیان اینکه برای تاکسی و آژانس سهمیه ۲۰۰ لیتر بنزین با توجه به میزان پیمایش هر دستگاه خودرو کم است و باید حداقل دو برابر شود، افزود: سرویس مدارس روزانه چهار ساعت در گرگان فعالیت می‌کند و اکثر رانندگان آن‌ها سرپرست خانوار هستند و به وزارت کشور در این راستا مکاتبات از طریق استانداری گلستان انجام شده است.

وی یادآورشد: ۱۱ شرکت سرویس مدارس در شهر گرگان فعالیت می‌کند و از یک‌هزار و ۱۱۸ نفر راننده که در سامانه سرویس مدارس ثبت نام کردند، ۶۷۰ نفر در سامانه سپند ثبت نام کردند و ثبت نام ۳۷۹ نفر از این تعداد نهایی شد.

کد خبر 397463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.