استقرار آتش‌نشانان بندرانزلی در ۴ ایستگاه

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی گفت: آتش‌نشانان این سازمان با استقرار در چهار ایستگاه، آماده مقابله با حوادث و آتش‌سوزی‌های احتمالی هستند.

مهرداد رضاپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌نشانی از مهم‌ترین و اثرگذارترین سازمان‌های مدیریت شهری است که فعالیت کارآمد آن سبب مصونیت جان و مال شهروندان در حوادث و بلایای مختلف می‌شود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با استقرار در چهار ایستگاه، آماده مقابله با حوادث و آتش‌سوزی‌های احتمالی هستند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرانزلی با بیان اینکه ۸۶ نفر از نیروهای شهرداری در این سازمان مشغول فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: ۷۶ نفر از این تعداد، نیروهای عملیاتی هستند.

رضاپور اضافه کرد: این سازمان دارای شش خودروی سنگین، پنج خودروی نیمه‌سنگین و یک خودروی سبک است که در عملیات‌های مختلف امداد و نجات و اطفاء حریق از آن‌ها استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه در ناآرامی‌های اخیر هیچ گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به اماکن عمومی و تاسیسات شهری بندرانزلی دریافت نشد، اظهار کرد: نیروهای امدادی و آتش‌نشان این سازمان در پنج نقطه شهری شامل میدان کارآموزی، خیابان شهید کریم‌بخش، تقاطع شهدا، میدان امام خمینی(ره) و میدان مالا مستقر هستند.

کد خبر 397460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.