حاجی دلیگانی: برخی مردم نان شب ندارند

نماینده مردم شاهین شهر گفت: در جلسه روز سه شنبه مجلس، در جلسه کمیسیون بودجه با آقای محمدباقر نوبخت و وزیر صمت در مورد مشکلات مردم و اینکه برخی نان شب ندارند و نگران بدتر شدن وضعیت معیشت خود هستند صحبت کردم و دلیل افزایش نرخ بنزین در این شرایط را از آن ها پرسیدم.

حسینعلی حاجی دلیگانی در مورد برخی اظهار نظرها مبنی براینکه نمایندگان مجلس از مصوبه سهمیه بندی بنزین اطلاع داشتند، به خبرنگار ایمنا گفت: ممکن است برخی از نمایندگان که در جلسات خاصی از مجلس شرکت می کنند از این مسئله مطلع بوده باشند که بیشتر از دو یا سه نفر هم نیستند. اما اینکه این موضوع را به صورت عمومی در مجلس مطرح کنند و نمایندگان را از این موضوع باخبر کنند صحت ندارد. 

وی افزود: آقای لاریجانی، رییس مجلس بحث های کلی این موضوع را با نمایندگان در میان گذاشت اما هیچ اشاره مسقیمی به اینکه قرار است قیمت بنزین افزایش پیدا کند، چه زمانی قرار است افزایش پیدا کند و به چه نحوی قرار است این طرح اجرایی شود، نکرد.

نماینده مردم شاهین شهر در پاسخ به این سوال که راهکار نمایندگان برای کم کردن فشار های این مصوبه بر معیشت مردم چیست؟ گفت: نمایندگان در حال حاضر در حال مطالعه و بررسی این مصوبه هستند. آن چیزی که مقام معظم رهبری بیان کردند حمایت از تصمیم سران سه قوه است. در جلسه روز سه شنبه مجلس، در جلسه کمیسیون بودجه با آقای محمدباقر نوبخت و وزیر صمت در مورد مشکلات مردم و اینکه برخی نان شب ندارند و نگران بدتر شدن وضعیت معیشت خود هستند صحبت کردم و دلیل افزایش نرخ بنزین در این شرایط را از آن ها پرسیدم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: در ادامه جلسه نیز این موضوع را مطرح کردم که قیمت نان را هم افزایش دادید اما درآمدهای حاصل از آن را به حساب مردم واریز نکردید. این ها نکاتی بود که در جلسه به صورت مفصل بر سر آن ها بحث شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرحی که دولت برای بودجه سال ۹۹ ارائه می کند امکان اصلاح بخش هایی از این مصوبه وجود دارد.

کد خبر 397455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.