تشکیل انجمن منزلت بانوان در کاشان

شهردار کاشان با اشاره به تشکیل انجمن منزلت بانوان در کاشان گفت: این انجمن با استفاده از بانوان کاشانی که در بخش‌های مختلف صاحب سبک و ایده هستند تشکیل شده است تا فرایند دائمی و مسمتر تعامل با خانواده‌ها شکل بگیرد.

به گزارش ایمنا، سعید ابریشمی‌راد با بیان اینکه کاشان دارای ظرفیت‌های مختلف در حوزه‌های گوناگون است، اظهار کرد: آنچه پشتوانه همه این ظرفیت‌هاست، تاریخ کهن و تمدن و هویت اصیل این منطقه است.

وی با بیان اینکه مقوله فرهنگ در جامعه بسیار جای کار دارد، افزود: یکی از سازمان‌هایی که می‌تواند در این راه خدمات موثری به شهروندان کاشانی ارایه دهد سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کاشان است که این سازمان می‌تواند در اتفاقات بزرگ فرهنگی، فرصت‌ها و ظرفیت‌ها موثر باشد.

شهردار کاشان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اشکالات حوزه اجتماعی کاشان موثر نبودن سطح تعاملات اجتماعی است، افزود: با ارایه برنامه‌ریزی کارآمد می توان این اشکال را رفع کرد.

ابریشمی‌راد تاکید کرد: یکی از سطحی‌ترین لایه های ترویجی مبانی فرهنگی که لازم است ولی کافی نیست، استفاده از تبلیغات محیطی است در حالی که کودکان و نوجوانان باید با مفاهیم فرهنگی آشنا شده و آموزش ببینند.

وی با اشاره به تشکیل انجمن منزلت بانوان در کاشان گفت: این انجمن با استفاده از بانوان کاشانی که در بخش های مختلف صاحب سبک و ایده هستند تشکیل شده است تا فرایند دائمی و مسمتر تعامل با خانواده‌ها شکل بگیرد.

کد خبر 397435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.