گیلان قهرمان مسابقات آب‌های آرام بانوان کشور شد

در پایان مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان در رده سنی بزرگسالان تیم گیلان بر سکوی قهرمانی ایستاد.

به گزارش ایمنا، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان به میزبانی دریاچه آزادی برگزار شد و قایقرانان ۱۱ استان به رقابت پرداختند.


این مسابقات در ۶  ماده برگزار شد و چهره نفرات برتر مشخص شدند.

کایاک یک نفره ۵۰۰ متر سمن سلطانی از تهران، مهسا آذری از گیلان و کیانا کمال زاده از هرمزگان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در کایاک دو نفره ۵۰۰ متر الناز شفیعیان و نرجس کارگرپور از گیلان مقام اول، سمن سلطانی و ساجده تبریزی از تهران مقام دوم و کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از هرمزگان مقام سوم را کسب کردند.

کانوی دو نفره ۵۰۰ متر آتنا رئوفی و پریسا محمدزاده از گیلان اول، مریم شورگشتی و مائده شورگشتی از تهران دوم و زهرا سهراب نژاد و گلشن رهیده از کرمانشاه سوم شدند.

در کایاک چهار نفره ۵۰۰ متر تیم گیلان با ترکیب نرجس کارگرپور، مهسا آذری، الناز شفیعیان و نجمه سجادی در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم تهران با ترکیب سمن سلطانی، ساجده تبریزی، مونا ابراهیمی و سارا حسینی دوم شد و تیم هرمزگان با ترکیب کیانا کمال زاده، مینا عبدالهی، فاطمه احمدی و پریا رستمی در رده سوم قرار گرفت.

کانوی یک نفره ۲۰۰ متر زیبا سماک حرفه از گیلان، مهسا کهنسال از خوزستان و مریم شورگشتی از تهران اول تا سوم شدند.

در کایاک یک نفره ۲۰۰ متر سمن سلطانی از تهران، الناز شفیعیان از گیلان و مینا عبدالهی از هرمزگان مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در پایان مسابقات تیم گیلان با ۶۸ امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با ۶۳ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و تیم هرمزگان با ۴۷ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 397425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.