خسارت ۱۰ میلیارد تومانی به زیرساخت‌های متروی اصفهان/آغاز فعالیت پیمانکاران برای رفع نواقص

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: براساس برآوردهای انجام شده در ناآرامی‌های چند روز گذشته حداقل ۱۰ میلیارد تومان به زیرساخت‌ها و تأسیسات خط یک متروی اصفهان خسارت وارد شده است.

علیرضا فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از نخستین ساعات امروز فعالیت پیمانکاران و کارکنان شرکت متروی اصفهان برای رفع نواقص در ایستگاه‌های خط یک مترو آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تعداد پنج ایستگاه خط یک قطار شهری اصفهان از جمله ایستگاه‌های شهید علیخانی، شهید مفتح، شهید چمران، شهید باهنر، دکتر شریعتی و تختی آسیب دیده است، تصریح کرد: بیشترین خسارت به ایستگاه شهید علیخانی و مفتح وارد شده است.

مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان با بیان اینکه آسیب به قطارهای مترو در حد شکسته شدن شیشه‌ها بوده و خسارات اصلی به ایستگاه‌ها و تجهیزات مترو بوده است،  ادامه داد: بخش شمال خط یک متروی اصفهان با توجه به خسارات وارد شده به ایستگاه‌ها از مدار خدمت‌رسانی خارج شده، اما فعالیت پیمانکاران و کارکنان شرکت متروی اصفهان برای رفع نواقص آغاز شده است.

وی گفت: با تصمیم مدیریت شهری خط یک متروی اصفهان از ساعت هفت صبح امروز حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا صفه سرویس دهی خود را به شهروندان آغاز کرده و تا ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 397410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.