دولت هزینه خسارت ناآرامی‌های اخیر را پرداخت کند

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان گفت: ضروری است که دولت از محل درآمدهای افزایش قیمت بنزین خسارت‌های وارد شده به شهرداری در ناآرامی‌های اخیر را پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیراحمد زندآور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دولت باید در مرحله اول تقویت بستر و ساختار حمل و نقل عمومی شهرها و به ویژه کلانشهرها را از محل درآمد افزایش قیمت بنزین مورد حمایت قرار دهد، اظهار کرد: با توجه به مشکلات و معضلاتی که برای حمل و نقل عمومی شهر بر اثر حوادث روزهای گذشته به وجود آمد، باید دولت به صورت ویژه بخشی از منابع حاصل از افزایش قیمت بنزین را در اختیار شهرداری کلانشهرها از جمله اصفهان قرار دهد.

وی افزود: در ناآرامی‌های اخیر سیستم حمل و نقل عمومی، ایستگاه‌های مترو، علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین‌های کنترل ترافیک اصفهان آسیب دیده و این درد بر مشکلات فرسوده بودن سیستم حمل و نقل و آلودگی هوای شهر اصفهان افزوده شده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، ترافیک و فناوری اطلاعات شورای شهر اصفهان با بیان اینکه در طول بیش از یک دهه که شاهد افزایش قیمت سوخت در کشور بوده‌ایم اما کمکی از این بخش به شهرداری‌ها برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی نشده است، ادامه داد: از این رو انتظار می‌رود که مسئولان و برنامه ریزان به این مهم توجه ویژه داشته باشند که شاهد تکرار تخصیص نیافتن اعتبار در این زمینه نباشیم.

کد خبر 397382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر AE ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    دولت!!!!! دولت کمکهائی که می بایست هر ساله به شهرداری بکند طفره میرود شما انتظار دارید به شهرداری اصفهان کمک کند. اگر شهرداری تهران بود حتما کمک میکرد. ولی شهر و شهرداری اصفهان خیلی مظلوم
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۸
    0 0
    اینم دست مزد مهاجر پذیری غیر اصولی، اصفهان برای اینها عین خونه اجاره‌ای هست که هر بلایی بخوان سرش میارن