۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
"هزار سال با تو" روی میز تدوین

کارگردان فیلم هزار سال با تو گفت: فیلمبرداری فیلم به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است.

حسین طبیب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلمبرداری فیلم هزار سال با تو به پایان رسیده و در مرحله تدوین قرار گرفته است.

وی با اشاره به مراحل کار در اصفهان ادامه داد: کار در اصفهان نه خیلی سخت و نه خیلی آسان است، در واقع حمایت اسپانسری و تبلیغاتی در اصفهان سخت تر بدست می‌آید، اما حمایت نهادها و مجموعه‌ها بهتر از تهران است.

کارگردان فیلم هزار سال با تو افزود: کار فرهنگی را باید در کشور خودمان انجام دهیم. با آنکه خانوده‌ام در آلمان زندگی می‌کنند و اصرار به مهاجرت دارند فعلا قصد چنین کاری را ندارم.

طبیب‌زاده با بیان اینکه فیلم هزار سال با تو نسبت به چشمهایت تماشاگر پسندتر است، تصریح کرد: تلویزیون، سینما و تئاتر بدون مخاطب معنا ندارد و سعی کردم برخلاف رویه‌ای که در موج فیلمسازی امروزه وجود دارد که یا کمدی مفرط یا اجتماعی مفرط است من میانه آن ها را بسازم.

وی  اضافه کرد: هزار سال با تو به دلیل حضور بازیگران مطرحی که در کنار ما بودند و همچنین همکاری نهادهای مختلف بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

این کارگردان ادامه داد: باغ گلها و شهرک سلامت نهایت همکاری را با ما داشتند در غیر این صورت توانایی ساخت یک فیلم پر لوکیشن را نداشتیم، همانطور که می‌دانید فیلم های ایران به سمت آپارتمانی و محدود بودن لوکیشن پیش می‌رود هزار سال با تو فیلمی پرحادثه، جذاب و عاشقانه برای طیف گسترده مردم خواهد بود.

این کارگردان خاطر نشان کرد: این فیلم بخاطر بازیگری خوبی که دارد می‌توانیم سینمایی ارائه کنیم، اما من معتقدم که هرچه سریع تر وارد بازار شود و به صورت رسانه خانگی بیرون بیاید اما هنوز تصمیم گیری قطعی صورت نگرفته بعد از شرکت در بخش جمعی جشنواره فجربرای چگونگی ارائه به بازار تصمیم خواهیم گرفت.

کد خبر 397373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.