فعالیت اتوبوسرانی و مترو شیراز به روال عادی بازگشت

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز از سرگیری خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود حسن‌شاهی اظهار کرد: افزون بر یک هزار دستگاه اتوبوس فعال در ناوگان حمل و نقل درون‌شهری شیراز از صبح امروز -سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه- در مسیرهای مشخص خود در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی ادامه داد: ناوگان اتوبوسرانی شیراز به دلیل فراهم بودن شرایط، امروز (سه‌شنبه) با ظرفیت کامل در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز تصریح کرد: به دلیل اینکه شرایط خدمات‌دهی دو، سه روز گذشته در بعضی مسیرهای شیراز به دلیل ترافیک شدید، هموار نبود و چون سرویس‌های اتوبوسرانی این شهر مبدا و مقصدشان در یکی از پایانه‌های اتوبوسرانی شیراز قرار دارد و باید مسیری مشخص را طی کنند و طبیعتا چون نمی‌توانستند به صورت مقطعی و بریده سرویس‌دهی کنند، به همین دلیل عملا سرویس‌دهی در برخی خطوط اتوبوسرانی شیراز با مشکل مواجه شده بود که خوشبختانه اکنون برطرف شده است.

 مترو شیراز آماده خدمات‌رسانی است

قطار شهری شیراز نیز امروز سه‌شنبه در روز بارانی شیراز از حوالی  شش صبح مانند روال گذشته آماده خدمت رسانی به شهروندان شیرازی بوده و در همه ایستگاه های این شهر نیز اقدام به سوار و پیاده کردن مسافران می‌کند.

مترو شیراز روز دوشنبه تعطیل بود و روند کار آن در بعضی ساعات روز یکشنبه نیز با مشکلاتی مواجه شده بود اما روال کار عادی این سیستم حمل و نقل از حوالی ساعت ۶ صبح امروز از سر گرفته شد و به گفته مدیران قطار شهری شهرداری شیراز تا ساعت ۲۲ شامگاه سه‌شنبه به طور مداوم ادامه خواهد داشت.

مترو شیراز که یک خط و مسیر آن در حال بهره‌برداری است، هر روزه از حوالی ساعت ۶ صبح کار خود را آغاز می‌کند و ساعت ۲۲ نیز به خدمات خود خاتمه می دهد.

منبع: ایرنا

کد خبر 397363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.