مقدری از حضور در شورای شهر سلب عضویت نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه مهدی مقدری از حضور در شورای شهر سلب عضویت نشده است، گفت: سلب عضویت فرایند خاصی دارد، آقای مقدری با توجه به حکم دادگاه و محکومیتی که دارد به مدت دو سال محکوم به دوری از فعالیت در شورای شهر شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی پیش از ظهر امروز در صد و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامی داشت ۲۵ آبان روز حماسه اصفهان، به ناآرمی‌های ایجاد شده در شهر اصفهان طی چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در این زمینه بسیار متضرر شد اما با همکاری همه مسئولان آرامش به شهر برگشته و در حال حاضر وضعیت طبیعی در اصفهان برقرار است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه طی چند روز اخیر همه بخش‌های مدیریت شهری تمام توان خود را برای وارد آمدن کمترین خسارت به تاسیسات شهری به کار گرفتند، افزود: کارگران شهرداری از نیمه های شب تا صبحگاه برای تمیزی شهر فعالیت داشتند و این امر جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین استفاده مردم از حمل و نقل عمومی را افزایش خواهد یافت، تصریح کرد: در این زمینه مدیریت شهری باید ظرفیت حمل و نقل عمومی را به حداکثر برساند تا مردم بتوانند از مترو، اتوبوس و تاکسی نهایت بهره برداری را داشته باشندو ضروری است دولت نیز همکاری لازم را برای تقویت حمل و نقل عمومی کلانشهر اصفهان داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به روز نکوداشت اصفهان اظهار کرد: شهرداری در این زمینه ۱۴۰ برنامه را در دستور کار داشت، اما به دلیل ایجاد شرایط خاص امکان برگزاری برنامه‌های جمعیتی وجود نداشت، اما بسیاری از برنامه‌ها نیز اجرایی شده و ادامه دار خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امروز رضا امینی به عنوان سیزدهمین عضو شورا فعالیت خود را در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان آغاز کرده است، ادامه داد: باید توجه داشت که اگر فرایند جانشینی عضو سیزدهمین دوره به طول انجامید به دلیل حفظ شان شورای شهر و طی شدن مسیر قانونی بوده است. در این مسیر قضاوت‌های نادرستی نیز صورت گرفت که شایسته است افرادی که اینگونه رفتار کردند در دیدگاه خود بازنگری کنند.

نصر اصفهانی با بیان اینکه مهدی مقدری ،عضو سابق شورای شهر اصفهان نیز طی دو سال فعالیتش تمام توان خود را برای ادای دین به مردم به کار گرفت، تصریح کرد: وی فردی معتقد، متعهد، پاک دست، فعال و مسئولیت پذیر بود که از زحمات وی نیز قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه طی شش ماه گذشته شاهد دغدغه هایی از سوی مردم در خصوص عدم فعالیت عضویت مهدی مقدری در شورای شهر بودیم، افزود: باید توجه داشت که در این زمینه همه فعالیت‌های شورای شهر و خود آقای مقدری در راستای تمکین به قانون بوده است و این عضو شورای شهر نیز همواره تاکید بر رعایت قانون داشته و همه را به این وضعیت توصیه می‌کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: چنانچه حقی از آقای مقدری ضایع شده باشد عاملان آن باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه مهدی مقدری از حضور در شورای شهر سلب نشده است، افزود: سلب عضویت فرایند خاصی دارد، آقای مقدری با توجه به حکم دادگاه به مدت دو سال محکوم به دوری از فعالیت در شورای شهر شده است.

کد خبر 397362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.