تعویق بازی‌های لیگ به ضرر همه تیم‌ها است/محروم نداریم و تنها مصدوم بحیرایی است

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ما در حال تدارک هستیم تا به آبادان برویم و مقابل صنعت نفت بازی کنیم. هنوز چیزی به ما اعلام نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که احتمال دارد بازی های این هفته لیگ برتر به تعویق بیفتد که منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم.

رضا فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با احتمال تعویق بازی های هفته ۱۱ لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما در حال تدارک هستیم تا به آبادان برویم و مقابل صنعت نفت بازی کنیم. هنوز چیزی به ما اعلام نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که احتمال دارد بازی های این هفته لیگ برتر به تعویق بیفتد که منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که تعویق بازی ها تا چه میزان می تواند به ضرر تیم ها باشد، افزود: اگر این بازی ها به عقب بیفتد، کار بسیاری از تیم ها سخت خواهد شد. در حال حاضر فشردگی لیگ بالا است و از چند ماه آینده تیم های ایرانی باید وارد بازی های آسیایی شوند که این فشردگی را بیشتر می کند و باعث آسیب رسیدن به تیم های بالای جدول می شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه اگر بازی های هفته ۱۱ لیگ برتر به تعویق بیفتد تنها دو راه حل وجود دارد، خاطرنشان کرد: سازمان لیگ مجبور است تعطیلات نیم فصل را کم کند یا زمان پایان لیگ را افزایش دهد. تعطیلات نیم فصل تیم ملی امید اردو دارد و می خواهد از تمامی پتانسیل بازیکنانش استفاده کند تا در نهایت بعد از گذشت ۴۰ سال به المپیک صعود کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فتاحی در رابطه با آخرین وضعیت تیم فوتبال سپاهان، خاطرنشان کرد: حامد بحیرایی تنها مصدوم سپاهان است و خوشبختانه تمام بازیکنان ما آماده خدمت به سپاهان هستند. تمرینات را با انرژی و پر نشاط ادامه می دهیم و آماده بازی با صنعت نفت هستیم.

وی با اشاره به این که امروز در سازمان لیگ جلسه ای وجود دارد تا مشخص شود هفته ۱۱ لیگ برتر برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: تا عصر امروز همه چیز مشخص می شود و امیدوارم که بازی ها برگزار شود. تا به امروز سازمان لیگ مدیریت خوبی بر روی لیگ برتر فوتبال داشته است.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه بلیط فروشی الکترونیک و خرید آن برای مردم عادی تا حدودی سخت است، افزود: به کانون هواداران سپاهان پیشنهاد داده ایم تا در ورزشگاه نقش جهان باجه هایی را بگذارند و در آن بلیط فروشی آنلاین انجام دهند.

کد خبر 397357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.