مقایسه کی‌روش و ویلموتس صحیح نیست/ جواب اعتماد باشگاه ذوب‌آهن را خواهم داد

مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: بازی های ملی زیادی را انجام نداده ایم و فکر می‌کنم ویلموتس هنوز در تیم ملی جا نیفتاده و نیاز به زمان دارد.

محمد صلصالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن تاکید بر اینکه بعد از حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی توقع ها افزایش یافت، اظهار کرد: متاسفانه در این مدت بازی های خوبی را از تیم ملی فوتبال کشورمان شاهد نبوده ایم و از لحاظ فنی و نتیجه، آن چیزی که مد نظر ما و هواداران بوده به دست نیامده است.

وی با اشاره به اینکه سکاندار جدید تیم ملی فوتبال نیاز به زمان دارد تا شناخت کافی بر روی تیم پیدا کند، ادامه داد: امیدوارم تیم ملی فوتبال در بازی های بعدی مثل چند سال گذشته آنگونه که شایسته ایران است نتیجه کسب کنند و در ادامه بتوانیم به راحتی به جام جهانی صعود کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به اینکه مقایسه کردن کی روش و ویلموتس در این زمان کار درستی نیست؛ گفت: ویلموتس تازه در ایران حضور پیدا کرده و شاید شناخت کافی از تیم ملی ندارد. بازی های ملی زیادی را انجام نداده ایم و فکر می‌کنم ویلموتس هنوز در تیم ملی جا نیفتاده و نیاز به زمان دارد.

شجاعی قابل احترام است

وی با ابراز احترام به مسعود شجاعی به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال، گفت: شجاعی خیلی برای تیم ملی زحمت کشیده است که نمی شود بخاطر اخراجش در دیدار مقابل عراق همه چیز را به گردن وی انداخت. شجاعی کاپیتان تیم ملی است و باید مورد احترام قرار گیرد.

صلصالی با بیان اینکه از دست دادن فیفادی های مختلف در نهایت به ضرر تیم ملی فوتبال است، تصریح کرد: در برهه ای که مربی تیم ملی به تازگی اضافه شده است باید در فیفادی های مختلف بازی های دوستانه برگزار شود؛ من در بطن کار حضور ندارم و نمی‌توانم در مورد برگزار نشدن دیدار های دوستانه نظر خاصی داشته باشم و فرد خاصی را به عنوان مقصر معرفی کنم.

وی با تایید شروع فعالیتش در مجموعه تیم فوتبال ذوب آهن، بیان کرد: مجموعه باشگاه ذوب آهن صحبت‌هایی با من داشته اند و با توجه به حضور چندین ساله ای که در ذوب آهن داشتم من را به همکاری با باشگاه دعوت کردند. من هرچه دارم از ذوب آهن دارم روز گذشته برای نخستین مرتبه سر تمرینات آن‌ها حاضر شدم، امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم و جواب اعتماد مجموعه باشگاه ذوب آهن را بدهم.

بیشتر بخوانید:

دومین باخت پیاپی تیم ملی با اشتباهات سریالی/سرنوشت صعود به دست رقبا افتاد

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از مردم عذرخواهی کرد

کد خبر 397352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.