سرویس‌دهی اتوبوسرانی کاشان به شهرها و روستاهای اطراف

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان از برقراری سرویس‌های ویژه اتوبوسرانی مخصوص بعضی از شهرها و روستاهای اطراف این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، سیدمحمدرضا متشکره با بیان اینکه بزودی ۱۰ دستگاه اتوبوس این سازمان برای بهسازی و نوسازی ارسال خواهد شد، اظهار داشت: ۹۵ دستگاه اتوبوس این سازمان نیز به سیستم‌های گرمایش و سرمایش مجهز می‌شود تا از آغاز فصل گرما و سرما در سال آینده به شهروندان کاشانی سرویس‌دهی کنند.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران این سازمان به صورت منظم و در بازه‌های زمانی روزانه و هفتگی سرزده و تصادفی از خطوط انتقال مسافر شهری بازدید می‌کنند، تصریح کرد: این بازرسی‌ها به منظور رفع مشکلات خطوط، ایستگاه‌ها و گفت‌وگوی مستقیم با مردم انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان با اشاره به برقراری سرویس‌های ویژه اتوبوسرانی مخصوص بعضی از شهرها و روستاهای اطراف کاشان، عنوان کرد: سرویس‌دهی به شهرهایی نظیر سفیدشهر، نوش‌آباد و یزدل که قبلا قطع شده بود مجددا برای رفاه حال ساکنان این مناطق برقرار شده است.

متشکره افزود: با توجه به مصوبه وزارت کشور ناوگان حمل و نقل شهری اجازه تردد در مسافت‌های بیش از ۲۲ کیلومتر خارج از شهر را ندارد به همین دلیل با وجود درخواست‌های زیاد برای برقراری سرویس به مشهد اردهال این سازمان امکان سرویس‌دهی به این منطقه را ندارد.

وی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل کارآمد و مجهز یکی از شاخصه های مهم توسعه یافتگی شهراست، اظهار کرد: در ارکان چهارگانه ترافیک، سیستم و شبکه حمل و نقل یکی از موارد اصلی به شمار می‌روند.

کد خبر 397350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.