ارایه بیش از ۴ هزار مشاوره به شهروندان اصفهانی در اداره ۱۳۷

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان در هفته گذشته چهار هزار و ۲۱۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به فعالیت اتوبوسرانی و مترو را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و براساس اعلام اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان، شهروندان اصفهانی در هفته‌ای که گذشت، شش هزار و ۷۳۹ مرتبه با مرکز ۱۳۷ تماس برقرار کردند تا درخواست‌ها و پیشنهادات خود را با کارشناسان این اداره در میان بگذارند.

از مجموع تماس‌های واصل شده یک هزار و ۹۶۱ مورد مربوط به معاونت خدمات شهری معادل ۲۹ درصد، ۲۳۶ تماس معاونت عمران معادل ۳.۵ درصد و ۱۰۴ مورد نیز ترافیکی شامل یک و نیم درصد از مجموع کل پیام‌ها است؛ سایر پیام‌ها نیز به سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری ارجاع شد.

این گزارش حاکی است ۶۱۱ مورد از تماس‌های شهروندان مربوط به مواردی همچون موارد مرتبط با ترکیدگی و بازبودن والو فضای سبز، گزارش ساخت و ساز غیرمجاز، آب‌گرفتگی معابر به صورت فوری توسط کارشناسان این اداره به مسئولان اجرایی مناطق، ارجاع و نتیجه عملکرد آنها از طریقِ تماس با شهروندان پیگیری شد که بازتاب آن رضایت‌مندی ۹۱ درصدی تماس‌گیرندگان اداره ۱۳۷ بوده است.

در بخش بازخورد نیز به منظور پیگیری پیام‌های ارجاع شده به مناطق و اقدامات صورت گرفته، چهار هزار و ۷۲ تماس با شهروندان برقرار شده است.

کارشناسان اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته چهار هزار و ۲۱۲ مورد مشاوره یا اطلاعات مربوط به فعالیت اتوبوسرانی و مترو را به شهروندان ارائه کردند.

به گزارش ایمنا، شهروندان اصفهانی می‌توانند همه روزه به صورت ۲۴ ساعته با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان تماس گرفته و مسائل و مشکلات خود را در بخش‌های خدمات شهر، عمران و ترافیک شهری مطرح و از راهنمایی و مشاوره کارشناسان این اداره در حوزه مدیریت شهری استفاده کنند.

کد خبر 397349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.