توسعه امکانات تفریحی بانوان در گرگان

معاون عمرانی شهردار گرگان از احداث فضاهای فرهنگی تفریحی جدید ویژه بانوان این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی عارف از طراحی و ساخت پارک بانوان شهرستان گرگان خبر داد و اظهار کرد: در منطقه مریم آباد گرگان، ۹ هکتار زمین برای احداث پارک‌های تخصصی در نظر گرفته شده است که ۴.۵ الی پنج هکتار آن به پارک بانوان تعلق می گیرد.

وی ادامه داد: علاوه بر پارک بانوان در این منطقه، طراحی پارک معلولان، سوله سرپوشیده شهر بازی، پارک ژوراسیک، پارک امید به زندگی، بخش تجاری، بازارچه محلی و پیست دوچرخه سواری، در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی شهردار گرگاناضافه کرد: با توجه به حجم زیاد اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها، مدیریت شهری در فاز نخست بخش کلی سایت را طراحی کرده و بخش تجاری، بازارچه محلی، دیوار کشی‌ها، آب و برق و مسیرهای مورد نیاز را  در چند روز آینده طراحی می‌کنیم و با برآورد هزینه، ساخت طرح را اجرا می کنیم.

عارف با اشاره به پارک بانوان گفت: پس از اتمام طراحی پارک بانوان در هفته آینده و تهیه مدل به اصطلاح 3D پروژه، مجوزهای لازم را اخذ و پس از انتخاب پیمانکار، ساخت پارک را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به امنیت بصری این پارک گفت: مدیریت شهری با رعایت مسائل اخلاقی که مهم‌ترین موضوع در ساخت پارک بانوان است، تلاش می‌کند که بانوان بتوانند با خیال راحت از این پارک استفاده کنند.

معاون عمرانی شهردار گرگان ادامه داد: با توجه به محل احداث پارک و نبود ساختمان سازی در آن منطقه، هیچ گونه اشرافی بر این پارک وجود ندارد و با این حال دیوار کشی‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که مسائل اخلاقی رعایت شود.

عارف با اشاره به امکانات این پارک گفت: استخر رو باز، وسایل بازی، زمین های بازی فوتبال، والیبال و بسکتبال، پیست دوچرخه‌سواری، آبنما، آلاچیق و کافی شاپ، از امکانات طراحی شده در این پارک است.

کد خبر 397337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.