نهادهای امنیتی با مردم مدارا کنند

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید هرچه سریع تر کمک های معیشتی مردم را به حساب آنها واریز کند و نهاد های امنیتی نیز با مردم مدارا کنند تا از هرگونه بگیر و ببند و قتل و کشتار جلوگیری شود.

شهاب‌الدین بی‌مقدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون آگاهی نمایندگان از مصوبه افزایش قیمت بنزین اظهار کرد: رئیس مجلس مبحث افزایش قیمت بنزین را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و مجلس نیز با هرگونه افزایش نرخ بنزین مخالفت کرد.

وی افزود: باتوجه به سخنان مقام معظم رهبری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواسته شد تا از مصوبه سران سه قوه حمایت شود. به همین سبب تمامی طرح های دو فوریتی و سه فوریتی فراکسیون های سیاسی مجلس شورای اسلامی پیرامون لغو این مصوبه منتفی شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی برای بهبود شرایط کشور و آرام‌سازی اعتراضات مردم پیشنهاد کرد: دولت باید هرچه سریع تر کمک های معیشتی مردم را به حساب آنها واریز کند و نهاد های امنیتی نیز با مردم مدارا کنند تا از هرگونه بگیر و ببند و قتل و کشتار جلوگیری شود.

کد خبر 397333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساوجی AE ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
    2 0
    هر وقت ماهیانه به هر خانوار ۱ میلیون تومن دست کم کمش دادین اونوقت میشه گفت دولت تدبیر و امید . میشه گفت کمک معیشتی. اصلا چرا باید اوضاع مملکت جوری بشه که دولت بیاد یارانه تعیین کنه؟ اونم این مبلغ شرم آور؟ مردم ایران روی نفت خوابیدن و راه میرند. هر ایرانی باید یک چاه نفت داشته باشه. اما به جاش چی شده؟ اختلاس و دزدی و غارت و اغتشاش داخلی و هرج و مرج.یه مشت گرسنه باید از فرصت سو استفاده کنن و تخریب کنن و بعدم دولت بیاد ده هزار تومن بذاره روی یارانه ها. روحانی چشمت نزنن خدای ناکرده؟ دست آخرشم از جیب کارگر و کارمند بدبخت کم میکنید که جبران خسارت ها بشه. ای داد که ویران خانه ای بیش از دست این رییس های جمهورمان بر جای نمانده.