منصوری: مسئولین به اعتراضات مردم پاسخ قانع کننده بدهند

یک فعال سیاسی بر ضرورت گفت‌وگو و تعامل دو سویه میان حاکمیت و ملت برای جلوگیری از سوء استفاده دشمنان تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، آذر منصوری در ارتباط با ضرورت تعامل میان مسئولین و مردم در زمان اجرایی شدن طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار کرد: در یک شیب ملایم‌تر و همراه با تحقق نظام جامع رفاه اجتماعی می‌شد قیمت بنزین را واقعی کرد. اعتراض حق مردم است و باید صدای اعتراضشان شنیده شود و مسئولین وظیفه دارند تا به اعتراضات آنها پاسخ قانع کننده بدهند. اگر با توضیحات مسئولین مردم قانع نشدند تصمیم‌گیری‌ها و رویه‌ها باید با رای و نظر ملت و با نظرات کارشناسی اصلاح شود.

وی با بیان اینکه "مردم در جستجوی کرامت هستند و وظیفه حکومت اسلامی حفظ این کرامت است"  خاطرنشان کرد: طبیعی است به محض اینکه اعتراضی در این‌ کشور شکل می گیرد مخالفین ایران روی موج آن سوار می شوند و به آن بال وپر می دهند تا بهره برداری های خود را بکنند. راهش این است که قبل از اتخاذ تصمیمات بزرگ که برای مردم و حکومت حکم جراحی دارد، مقدمات آن از طریق ارتباط دو سویه مسئولین و افکار عمومی فراهم شود. راه حل آن‌گفت‌وگو با مردم و نظر خواهی از آنان و به رسمیت شناختن خواست اکثریت ملت است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: بعد از آرام شدن فضا باید نشست  و در این خصوص آسیب شناسی کرد تا بین اجزای حکومت و مردم تفاهم و توافقی بر سر حل این مسائل شکل گیرد.

منبع: ایسنا

کد خبر 397331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.